וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו קאבוקלו: "העדפתי את הפועל, הטיימינג היה נכון"

9.9.2024 / 6:39

הסנטר הברזילאי שהיה גם על הכוונת של מכבי תל אביב בקיץ, יעבור בדיקות ועשוי לשחק נגד אריס בחמישי: "שמח מהבחירה, באתי לנצח"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 8.9/ספורט1

שחקנה הברזילאי החדש של הפועל תל אביב ברונו קאבוקלו נחת הלילה (בין ראשון לשני) בישראל והתקבל בידי עשרות אוהדים אדומים בארץ. קאבוקלו הוא שחקן החיזוק האחרון של האדומים והשני הכי יקר בקבוצה אחרי פטריק בוורלי. היום הוא יערוך את הבדיקות הרפואיות כדי להצטרף להפועל לפני שהקבוצה תטוס למשחק הכנה נוסף באירופה, נגד אריס סלוניקי ביוון ביום חמישי.

"אני מרגיש מצוין, שמעתי דברים טובים על ישראל. אני לא יכול לחכות להתחיל עם הפועל ולעשות עונה טובה ומוצלחת", אמר קאבוקלו לאחר נחיתתו, "ציפיתי לקבלת הפנים, ראיתי את האוהדים והם דיברו איתי ברשתות החברתיות. שמח מאוד מהבחירה שעשיתי, העדפתי לבוא אליה, הטיימינג היה נכון. באתי לנצח, אז על זה אני הולך לעבוד וזה הפוקוס".

הגופיה של ברונו קאבוקלו, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
הגופיה החדשה של קאבוקלו/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

קאבוקלו (28, 2.06), שירוויח בהפועל 1.7 מיליון דולר, בנוסף ל-600 אלף דולר ששילמה הקבוצה לפרטיזן בלגרד, נחשב לאחד השחקנים המרשימים שיצאו מברזיל בעשור האחרון, אך נודע גם בחוסר יציבות. הוא נבחר 20 בדראפט 2014, על ידי טורונטו, ושיחק במשך 7 שנים ב-NBA ובליגת הפיתוח, כשהוא עובר בין טורונטו, סקרמנטו, ממפיס ויוסטון אך משחק בסך הכל 105 משחקים.

אחרי תקופה קצרה בלימוז' הצרפתית בשנת 2021, חתם קאבוקלו בברזיל, ועזר לסאו פאולו לזכות בליגת האלופות של אמריקה. , משם עבר למקסיקו, אך במהלך עונת 2022/23 עזב ועבר לאולם הגרמנית בה חתם לשנתיים. הוא עזר לה לזכות באליפות גרמניה, אך יצא מחוזהו בתום העונה. בקיץ שעבר חתם בונציה האיטלקית, אך התחרט לאחר שהגיעה הצעה מפרטיזן, ניהל מאבק עם ונציה, שבסיומו שילמה פרטיזן לאיטלקים פיצוי כספי ועבר לסרביה, שם הציג חלק מיכולתו הגבוהה, לפני שעזב לפני הפלייאוף והותיר את אנשי פרטיזן כועסים.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully