וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו חשף את התכנית של רונאלדו: "יעצור רק ב-1,000"

הכוכב המתבגר הגיע ל-901 שערים בקריירה ושבר עוד שיא, חבריו לנבחרת חושפים את היעד החדש, רוברטו מרטינס מצהיר: "לא תלויים בו"

תקציר: פורטוגל - סקוטלנד 1:2/ספורט1

גם בגיל 39 כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לשבור שיאים. הכוכב המתבגר העניק אמש (ראשון) לפורטוגל ניצחון 1:2 דרמטי על סקוטלנד בתוספת הזמן, וחתם שבוע בו הוכיח שהוא עדיין מועיל וחשוב לנבחרת, על אף הביקורות. זה היה השער ה-901 בקריירה של רונאלדו, והראשון שלו אי פעם מול נבחרת סקוטלנד. בסך הכל, רונאלדו כבש כעת מול 48 נבחרות שונות, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה, ואמש הייתה לכך משמעות סמלית - משום ש-CR7 עשה זאת מהספסל, לאחר שלא פתח בהרכב ובכל זאת נראה מחויב ונחוש לכבוש, מה שממחיש התחלה של שינוי גישה אצלו.

"כריסטיאנו נמצא בכושר טוב. אנחנו בספטמבר, והוא כבר שיחק שלושה משחקים רשמיים במועדון שלו. אנחנו צריכים להגן עליו", הסביר מאמן פורטוגל רוברטו מרטינס את ההחלטה לספסל את כוכבו הגדול. "הוא כבר לא מסוגל לשחק 90 דקות בשני משחקים בהפרש של שלושה ימים. ובאופן כללי, אנחנו צריכים שהוא בעיקר יסיים משחקים, גם אם לא בהכרח יתחיל אותם".

מרטינס הוסיף: "אהבתי לראות את המחויבות של רונאלדו, ואני לא חושב שאנחנו תלויים בו בשום צורה. הוא נכס עבורנו, כי מדובר בשחקן אדיר. החוש שלו לשערים יוצא דופן, אבל כך גם הבנת המשחק".

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. רויטרס
מחויב גם מהספסל. רונאלדו חוגג אתמול/רויטרס

שחקני פורטוגל היללו את רונאלדו וברונו פרננדש נראה מתחבק איתו בחום בסיום. "כריסטיאנו תמיד משפיע, לא חשוב אם הוא פותח או עולה מהספסל", ניתח קפטן מנצ'סטר יונייטד. "עם היכולת שלו לכבוש, יש לו השפעה מיוחדת. בגלל זה הוא הגיע ל-900 שערים בקריירה לפני שלושה ימים, וזו גם הסיבה שהוא כבש הערב את ה-901. אני משוכנע שהוא ימשיך לשחק עד שיגיע לפחות ל-1,000. זו המטרה שלו", חשף.

רובן נבש הוסיף: "הוא יגיע ל-1,000 שערים, אין לי ספק בכך. איתו, אין שום דבר בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully