וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון מדווחים על סיכום העסקה: "פיירו ינחת לבדיקות"

העסקה בין א.א.ק אתונה למכבי חיפה יצאת לדרך: בכלי התקשורת ביוון מיישרים קו בנוגע לרכישתו של החלוץ, שאמור להצטרף תמורת כ-2.5 מיליון יורו לא כולל בונוסים ולחתום על חוזה לשלוש שנים. שכרו יעמוד על כ-800 אלף יורו - כמעט כפול מאשר בישראל

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

ביוון מדווחים כי א.א.ק אתונה החליטה באופן סופי לרכוש את פרנזי פיירו, ואף הגיעה לסיכום עם מכבי חיפה על רכישתו. על פי דיווח לילי באתר "Sport24" אליו הצטרפו אתרים מובילים נוספים במדינה, א.א.ק ירדה סופית מהחלוץ דויד דטרו פופאנה מצ'לסי, שהיה המועמד המוביל לחוד, אחרי שהמשא ומתן עם צ'לסי ועם השחקן לא צלחו.

אחרי פיצוץ השיחות עם פופאנה בא.א.ק פעלו במהירות כדי להבטיח את צירופו של פיירו, ועל פי הדיווחים הוא יגיע ביממה הקרובה ליוון כדי לערוך בדיקות רפואיות לקראת החתימה. המעבר יטמון בחובו שדרוג כספי של ממש עבור פיירו. ביוון מדווחים שהחוזה עליו יחתום יהיה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, ובמסגרתו הוא ירוויח כ-800 אלף יורו בעונה - כמעט כפול מהשכר אותו הרוויח במכבי חיפה. סגנית האלופה הישראלית צפויה לקבל על פיירו כ-2.5 מיליון יורו לא כולל בונוסים. הסכום עשוי להאמיר ולחצות את רף ה-3 מיליון יורו אם פיירו יעמוד ביעדים אישיים של כיבושים ותארים עם הקבוצה.

בא.א.ק אתונה ישתף פיירו פעולה עם שחקן נוסף שזכור היטב לחובבי הכדורגל הישראלי, ליוואי גרסיה שכיכב במדי בית"ר ירושלים לפני שנרכש על ידי א.א.ק בקיץ 2020.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הסוף? פיירו/ברני ארדוב

פיירו בן ה-29 התחיל את העונה השלישית שלו במכבי חיפה וכבר הספיק לכבוש 3 שערים ולבשל 2 נוספים ב-4 משחקים באירופה ובליגת העל. הירוקים רכשו אותו מגנגאן הצרפתית תמורת 1.6 מיליון יורו בקיץ 2022 והוא זכה איתם באליפות ושיחק במדיהם בליגת האלופות. ב-106 משחקים בכל המסגרות (למעט גביע הטוטו) במכבי חיפה, פיירו כבש 43 שערים ובישל 18 נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully