וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר עקף את ויניסיוס": לאמין ימאל שוב גנב את ההצגה

הכוכב הצעיר של ספרד אומנם לא כבש, אבל רשם בישול תשיעי ב-16 משחקים בלבד במדים הלאומיים. מאמנו התמוגג: "הוא פשוט מדהים". ברשת היללו

תקציר: שוויץ - ספרד 4:1/ספורט1

אחרי שניצחה את כל משחקיה ביורו, נבחרת ספרד פתחה את ליגת האומות עם 0:0 מפתיע מול הרכב חסר של סרביה. אלא שאמש אלופת אירופה הטרייה התפוצצה עם 1:4 מרשים על שוויץ, זאת למרות שרובן לה נורמן הורחק כבר בדקה ה-20. חוסלו פתח, פביאן רואיס עם צמד הוסיף ופראן טורס קינח. אלא שאת ההצגה גנב דווקא מי שלא כבש. לאמין ימאל, שסיפק בישול מרהיב לחוסלו בגול הראשון, נבחר למצטיין במשחק הזה ולא בכדי.

ילד הפלא של ברצלונה כבש שלושה שערים ב-16 משחקים של נבחרת ספרד, אבל בישל לא פחות מ-9 פעמים ויש לו כבר יותר בישולים מכל הקריירה של ויניסיוס בנבחרת ברזיל ב-34 משחקים.

חוסלו חוגג עם לאמין ימאל נבחרת ספרד. GettyImages
בישל לחוסלו כבר אחרי 4 דקות עם מבצע מרהיב. לאמין/GettyImages

"לאמין שחקן מדהים, הוא עייף וקצת פצוע אבל זה טבעי אחרי שני משחקים כאלו", פרגן דה לה פואנטה מאמנו בספרד, "יש לנו שחקנים מאוד מהירים. לא רק לאמין וניקו אלא גם פראן ואחרים".

המאמן פרגן גם לחוסלו, שקיבל את חולצת ההרכב וכבש: ""יש לי הערכה רבה כלפיו מכיוון שהוא תמיד דוגמה, הן כשהוא משחק והן כשהוא לא משחק. אני חושב שזה היה המשחק הטוב ביותר שלו מאז הצטרפותו לנבחרת הלאומית. הוא עשה מה שביקשנו ממנו, עם אחד עשר ועשרה. אני לא אגיד מה הוא אמר לי אבל אני יכול לומר שיש לנו חיבה. סוג כזה של כדורגלן לעולם לא ייכשל".

"הצלחנו להתגבר על חיסרון מספרי ואני גאה על כך", הוסיף המאמן, "מרגישים שאנחנו עושים משהו חשוב למדינה, שאנשים מזדהים איתנו. יש כאן גאווה קבוצתית שלא מפסיקה להפתיע אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully