וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינר עשה היסטוריה וריגש עם הקדשה מצמררת לדודתו

האיטלקי חגג באיפוק את הזכייה באליפות ארה"ב וחשף: "יש חיים מחוץ למגרש. מקדיש את הניצחון לדודה שלי, שאני לא יודע כמה זמן נותר לה". וגם: הרשימה האקסלוסיבית (מאוד) אליה הוא נכנס

אחרי שג'וקוביץ' ואלקראס נשרו כבר בסיבובים המוקדמים באליפות, כולם ידעו שיאניק סינר הוא המועמד הבכיר לזכות באליפות ארה"ב. אמש (ראשון) האיטלקי עשה את המוטל עליו וזכה בתואר הגרנד סלאם השני שלו השנה (אחרי הזכייה באליפות אוסטרליה) והשני בקריירה עם 3:6, 4:6, 5:7 חד צדדי על טיילור פריץ, שנהנה מתמיכת הקהל האמריקאי אבל לא באמת היווה יריב לאיטלקי הג'ינג'י שנתן ליריבו לחזור, אבל שבר בדיוק בזמן במערכה השנייה והשלישית כדי להשיג את הניצחון שכולם ידעו שישיג.


עם ניצחון הזה שהושג בתוך שעתיים ו-16 דקות, סינר הפך להיות הטניסאי הרביעי בלבד שזוכה באליפות אוסטרליה ואליפות ארה"ב באותה שנה. קדמו לו רק נובאק ג'וקוביץ', רוג'ר פדרר ומאטס ווילאנדר האגדיים. האיטלקי המדורג 1 הוא גם האיטלקי הראשון בהיסטוריה שזוכה בתואר הזה.

יאניק סינר טניסאי איטלקי. GettyImages
האיטלקי הראשון בהיסטוריה שזוכה בתואר הזה. סינר/GettyImages

המונולוג המרגש של סינר

"היו לי כל כך הרבה ניצחונות גדולים העונה, החל מאוסטרליה", אמר סינר. "המשחק הטוב שלי שם נתן לי ביטחון. העבודה אף פעם לא נעצרת. אני יודע שאני יכול להשתפר עוד, כפי שראינו היום, בכמה דברים. אבל צריך להיות גאה במה שיש לך והשאר צריך לעבוד בשביל זה. אני לא יכול לחכות להמשך התהליך שלי".

"התואר הזה משמעותי מאוד עבורי, התקופה האחרונה לא הייתה קלה," אמר סינר. "יש את הצוות שלי התומך בי בכל יום, האנשים הקרובים אליי. "אני אוהב טניס, אני מתאמן הרבה לבמה מהסוג זה, אבל מחוץ למגרש יש חיים. אני רוצה להקדיש את התואר הזה לדודה שלי שלא מרגישה טוב מבחינה בריאותית. אני לא יודע כמה זמן עוד יהיה לי אותה בחיים שלי. זה כל כך נחמד שאני יכול עדיין לחלוק איתה רגע חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully