וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו מחיטריאן": גלוך סומן באיטליה על רקע "עניין מאינטר"

כוכב זלצבורג וחלאילי הם "כוחה האמיתי של נבחרת ישראל", האיטלקים מזהירים מהמהירות והטכניקה שלהם וטוענים שהקשר במעקב של הנראזורי

נבחרות ישראל ואיטליה נערכות למפגש בליגת האומות/ניב דברת, שליח וואלה ספורט לבודפשט

במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם נבחרת ישראל, קשר נבחרת איטליה סמואלה ריצ'י נשאל לגבי אוסקר גלוך וענאן חלאילי - והשיב כי אינו מכיר אותם. ככל הנראה גם התקשורת בארץ המגף מנסה להבין מדוע ריצ'י והמאמן הלאומי לוצ'אנו ספאלטי הזהירו שהמשחק מחר (שני, 21:45) עשוי להיות מוקש לאזורי. העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו הוא אחד מאלה שניתחו את הנבחרת הישראלית, תוך התקדמות באותו הצמד שהוזכר במסיבת העיתונאים.

"כוחה האמיתי של נבחרת ישראל מתרכז בין הקישור להתקפה והשחקנים המבטיחים ביותר הם גלוך חלאילי", כתב היום די מארציו. "ילידי 2004 כבר משאירים חותם ברמות הגבוהות באירופה, גלוך בזלצבורג וחלאילי בסן ז'ילואז, שני מועדונים ידועים ביכולת שלהם לצוד כישרונות. איטליה תצטרך לשים לב למהירות ולטכניקה שלהם מעל הכל". גם מנור סולומון הוזכר כאחד האיומים העיקריים בישראל, באופן טבעי.

שחקן נבחרת ישראל, ענאן חלאילי. ATTILA KISBENEDEK, GettyImages
עוד כישרון שמאיים על האיטלקים. חלאילי/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK

באותו הקשר, אבל באתר אחר ("Calciomercato"), גלוך הוזכר כאחד מהכישרונות "הצעירים, המהירים והטכניים" שאינטר עוקבת אחריהם כמועמדים פוטנציאליים לחזק את הקישור ההתקפי שלה. על הישראלי שכבש בעונה שעברה במדי זלצבורג מול הנראזורי בליגת האלופות, נכתב: "אחד השחקנים שמעוררים עניין הוא גלוך, שיכול לשחק הן בקישור והן בהתקפה כשיש צורך, כמו הנריך מחיטריאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully