וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל הביסה את עירוני נס ציונה, הרצליה ניצחה בנתניה

העולה החדשה רשמה 66:85 בבית בגביע ווינר, נזקווסי כיכב עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים. טורל נפצע. סניד (23) קלקל את חניכת הארנה בעיר היהלומים

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 8.9/ספורט1

הפועל גלבוע/גליל שחוזרת לליגת העל רשמה פתיחה מרשימה לדרכה בגביע ווינר הערב (ראשון), עם ניצחון חלק על עירוני נס ציונה במסגרת בית ב'. במשחק הראשון של בית ג' ניצחה בני הרצליה בחוץ את אליצור נתניה.

הפועל גלבוע/גליל - עירוני נס ציונה 66:85

פחות מחצי דקה בתוך המשחק קרתה תקלת שעונים שגרמה לעיכוב, ודווקא החבורה של עמית שרף קלעה את שבע הנקודות הראשונות בהתמודדות כשזו חודשה. אלא שלאחר ריצת 0:7 משלה, המארחת נכנסה למומנטום וירדה ביתרון 13:20 להפסקה בין הרבעים, כשהיא ממשיכה להגדיל את ההפרש לקראת ההפסקה ויורדת אליה ב-27:41. יתרון השיא של הצפוניים הגיע ברבע השלישי ועמד על 19, בדרך לניצחון המשכנע שמציב את גלבוע/גליל בראשות בית ג' בינתיים. עמנואל נזקווסי בלט בשורות הקבוצה של שרון אברהמי עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, ישמעאל אל-אמין קלע 14 וטל פלד תרם 12 נקודות. בצד השני סיים יאיר קרביץ עם 16 לכתומים והוריד 7 ריבאונדים, ריקי לינדו הוסיף 11 נקודות ו-7 כדורים חוזרים. ריאן טורל נפצע בברך בשלב מוקדם של המשחק, ולא חזר. הוא יעבור בדיקת MRI לאבחון חומרת הפציעה.

אליצור נתניה - בני הרצליה 84:79

במשחק החניכה של הארנה החדשה בעיר היהלומים, העולה השנייה מהליגה הלאומית נכנעה ופתחה את גביע ווינר עם הפסד. עומר פולג ורועי פריצקי פתחו טוב בנתניה, אבל אקסבייר סניד, כריס סילבה וג'ון מיקס הובילו ריצת 0:9 הרצליינית שחתמה את הרבע הראשון ב-18:28 לאורחת. בני הרצליה המשיכה לשלוט ברבע השני כשג'ימי קלארק סיפק דקות טובות, ובתום מחצית אחת הוליכה 39:55. גם ברבע השלישי נשמר פער 16 הנקודות והניסיונות של נתניה להתקרב הצליחו רק למזער את הנזק לקראת סיום המשחק. סניד כיכב עם 23 נקודות למנצחת, סילבה ניפק 15 יחד עם 10 ריבאונדים ומיקס תרם 13 נקודות. מנגד בלט פריצקי שקלע 22 והוסיף 6 כדורים חוזרים לצד 6 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully