וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל תפגין תשוקה כפולה מהרגיל כדי להתגבר על הקשיים"

ניב דברת, שליחנו להונגריה

8.9.2024 / 18:30

מאמן נבחרת איטליה לוצ'אנו ספאלטי לקראת המפגש בליגת האומות: "ללא המנטליות הנכונה, זה יהפוך למלכודת. כמו אוקראינה, הם יהיו נחושים להראות מה שעובר עליהם מבחינה חברתית". ריצ'י: "בטוח שהם יקשו עלינו, יש להם צעירים מבטיחים"

נבחרות ישראל ואיטליה נערכות למפגש בליגת האומות/ניב דברת, שליח וואלה ספורט לבודפשט

ללא ריקרדו קלאפיורי ולורנצו פלגריני הפצועים ואחרי ניצחון 1:3 מרשים בצרפת, נבחרת איטליה רוצה להמשיך בפתיחה המוצלחת לליגת האומות גם מחר (שני, 21:45) במפגש עם נבחרת ישראל, ש"תארח" את האזורי בבודפשט. המאמן לוצ'אנו ספאלטי קיים היום מסיבת עיתונאים שבה הופיע גם שחקן טורינו סמואלה ריצ'י.

"נצטרך לשמור על המשכיות, אחרת זה יהיה פספוס. אם לא נגיע למשחק במנטליות הנכונה, זה משחק שיכול להפוך למלכודת", הזהיר ספאלטי ואישר שה-11 ישתנה לעומת זה שהתחיל את המשחק ביום שישי האחרון: "קשה לשחזר את ההרכב שפתח נגד צרפת, בלתי אפשרי שכולם יתגברו על העייפות בזמן כל כך קצר, אז טבעי שיהיו ארבעה או חמישה שינויים".

על החזרה של סנדרו טונאלי מהשעיה: "אנחנו מקבלים אותו בזרועות פתוחות, הוא שחקן חשוב עבורנו בהתחשב באיכויות שלו. מצאנו טונאלי חדש, נחוש להפגין את כישוריו, יש לו יכולת לעזור לכולם על המגרש כי הוא יודע לעשות הכל וכולם אוהבים אותו מאוד".

לוצ'אנו ספאלטי מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
ספאלטי במסיבת העיתונאים/GettyImages

האכזבות מאז הזכייה ביורו לפני שלוש שנים: "שמעתי דעות מעוררות מחלוקת על הנבחרת הזו. אני יוצא מנקודת הנחה שמדינה כמו איטליה תמיד תעמיד 20 שחקנים טובים לנבחרת, בלי קשר לתקופה. אחר כך צריך לקרוא היטב את המצבים. אולי בנבחרת הנוכחית אין לנו באג'יו, טוטי או דל פיירו, אבל מצאנו שחקנים רבים שיודעים לעשות הרבה דברים, יודעים להתאקלם. וגם בדרך הזו אפשר לעשות הבדל. נגד צרפת שיחקנו כמו אחים".

בלתי נמנע היה שספאלטי יתייחס גם לנסיבות שבגללן ישראל מקיימת את משחקיה הביתיים בהונגריה: "מה שנאמר בעבר על אוקראינה תקף גם במקרה הזה. הם יהיו נחושים להראות את הקשיים החברתיים שלהם, את הקשיים שהם חווים, ויפגינו פי שניים יותר תשוקה מהרגיל כדי להגיב לקשיים שעוברים עליהם".

מאמן האזורי אישר שאלסנדרו באסטוני יישאר בהרכב כיוון שקלאפיורי ממילא כבר חזר לאיטליה, כאשר דוידה פראטזי בספק וכשירותו תיבחן בסמוך למשחק.

עוד בוואלה

"אם ספאלטי היה יכול, היה משתמש בגלוך וסולומון בהרכב שלו''

לכתבה המלאה
סמואלה ריצ'י נבחרת איטליה. GettyImages
מזהיר מפני נבחרת ישראל. סמואלה ריצ'י/GettyImages

"אני בטוח שישראל תקשה עלינו, יש לה שחקנים צעירים מבטיחים ונהיה חייבים להיזהר. אנחנו באים אחרי ניצחון, אבל אסור לקחת דברים בקלות", השיב ריצ'י כשנשאל לגבי אוסקר גלוך וענאן חלאילי, והודה שאינו מכיר אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully