וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאפיורי ופלגריני לא יעמדו לרשות נבחרת איטליה מול ישראל

בלם ארסנל העדיף לא להסתכן למרות שבסביבתו מתעקשים שפציעתו לא חמורה, גם קשר רומא עזב את מחנה האזורי וייעדר מהמפגש

נבחרות ישראל ואיטליה נערכות למפגש בליגת האומות/ניב דברת, שליח וואלה ספורט לבודפשט

אחרי ההפסד 3:1 לבלגיה, נבחרת ישראל תמשיך מחר (שני, 21:45) את דרכה בליגת האומות ותקווה להפתיע את איטליה במשחק ה"בית" בבודפשט. היריבה דווקא מגיעה במצב רוח מרומם למדי אחרי ה-1:3 המרשים שרשמה על צרפת בפתיחת הקמפיין, אך היא תתייצב למפגש עם החבורה של רן בן שמעון ללא אחד משחקני המפתח שלה.

האזורי שבו אמש (שבת) להתאמן ללא ריקרדו קלאפיורי. הבלם הנהדר שנרכש במהלך הקיץ על ידי ארסנל הוחלף בדקה ה-71 מול הטריקולור לאחר שנפגע בשוק כתוצאה מנפילה של עוסמאן דמבלה על רגלו. המאמן לוצ'אנו ספאלטי העריך שקלאפיורי יהיה כשיר למשחק נגד ישראל, אלא שהבלם העדיף להימנע מסיכון מיותר ועזב את מחנה הנבחרת בחזרה ללונדון, שם יעבור בדיקות מעמיקות יותר. לפי הדיווחים, בסביבתו של קלאפיורי מתעקשים שפציעתו אינה מדאיגה והוא רק ספג מכה.

שני שחקנים נוספים שנפצעו מול הצרפתים הם הקשרים לורנצו פלגריני ודוידה פראטזי. הראשון סובל מהתכווצות שריר וחזר לקבוצתו רומא, לכן גם הוא ייעדר מהמשחק נגד ישראל, בעוד שקשר אינטר שסובל מכאבים בירך אמור להיות כשיר למחר בערב.

מי שינהל את המשחק הוא איבן קרוזליאק הסלובקי. ישראל שיחקה תחת ניהולו פעמיים ובשני המקרים הפסידה - 2:0 לאוקראינה ו-1:0 לקוסובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully