וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איטליה נבחרת יוצאת מן הכלל. רוצה לראות גרף התקדמות"

אחרי ההפסד לבלגיה ורגע לפני המפגש עם האזורי בליגת האומות (שני, 21:45), רן בן שמעון התייחס ליריבה הקרובה ("הלהט למשחק תמיד קיים אצלם"), המאמן ("מעריך על גבול האוהב"), הרצון לשחק בבית ("חסר לי מאוד") ומצב כשירות הסגל ("קניקובסקי שחקן חשוב ויהיה, דסה פצוע")

נבחרות ישראל ואיטליה נערכות למפגש בליגת האומות/ניב דברת, שליח וואלה ספורט לבודפשט

נבחרת ישראל פתחה של קמפיין ליגת האומות עם הפסד 3:1 לבלגיה החזקה, כשהיא לראשונה בדרג א' של המפעל האירופי. מחר (שני, 21:45) היא תפגוש בבודפשט את נבחרת איטליה בעוד משחק קשה במיוחד, בו היא תנסה להפתיע את אלופת אירופה והעולם לשעבר ולהשיג נקודות ראשונות עם המאמן החדש רן בן שמעון.

על היכולת של איטליה וההכנות למשחק אמר בן שמעון: "ראיתי אותה נגד צרפת שלשום, וזאת נבחרת יוצאת מן הכלל עם רעיונות טקטיים מעניינים מאוד. אם נסתכל על ההיסטוריה של איטליה, הלהט למשחק תמיד קיים שם. אני מתכונן ליריב שתמיד מגיע מולי מוכן ב-100%. אני חושב חיובי, רוצה לשבת פה מחר אחרי המשחק ולהרגיש שיש גרף של התקדמות בנבחרת ישראל, זה מה שחשוב לי".

המאמן אמר על לוצ'אנו ספאלטי, מאמן הנבחרת האיטלקית: "מעריך מאוד את ספאלטי, על גבול האוהב. מעריך את מה שהוא עשה באיטליה, בנאפולי וברומא".

רן בן שמעון עם שחקני נבחרת ישראל. רויטרס
הפנים לאיטליה. רן בן שמעון/רויטרס

על ההכנות למשחק נגד איטליה והמשחק מחוץ לישראל הוסיף: "אימון נבחרת זה אימון משימתי. אין פה תהליכים ארוכי טווח. חייבים לשים דגש על הדברים הטובים וצריך להיות מאוד מדויק. בלגיה כבר היסטוריה רחוקה, איטליה זה אירוע נוסף ואחר. ראיתי את נבחרת איטליה בקו שלוש. את ההכנה הטקטית אני אשאיר לנבחרת שלי. ללא משחקי בית זה אחד הדברים שהכי קשה לי. לא משנה כמה אנחנו רחוקים, תמיד קשה לנו לשמוע מה שקורה במדינה. חסר לי מאוד לשחק בישראל. אם היינו משחקים מול הנבחרות האלה בבית זה היה מאוד מרגש, זה יקרה בעתיד".

על שינויים לקראת המשחק הקרוב: "היה מאוד אינטנסיבי. יש לנו רצון לבצע חלוקת דקות, יש שחקנים שמשחקים יותר וחלק פחות. אנחנו מתווים את הדרך של הנבחרת. אנחנו מנסים למצוא קו כדי לשלב כמה שיותר שחקנים. אני מאמין בכמה שיותר כימיה בין שחקנים ואני רוצה לבדוק את זה במשחקים הקרובים. קניקובסקי בוודאות יהיה בסגל. בין הדברים הטובים שסימנו במשחק נגד בלגיה היו המוטיבציה של השחקנים והדיבור החיובי שלי לשחקנים. קניקובסקי הוא שחקן חשוב לנבחרת ישראל. אלי דסה ייחסר בגלל קרע קטן בשריר הירך האחורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דור פרץ עם מחמוד ג'אבר באימון נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"רוצים לשחק את האנשים בישראל". פרץ/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

דור פרץ: "אנחנו לוקחים כל משחק במלוא הרצינות, אנחנו יודעים שאנחנו משחקים נגד נבחרת מהטובות שיש, בטופ העולמי, וכשאנחנו באים בגישה רצינית זה מתבטא גם ביכולת. מאז השביעי לאוקטובר, ללבוש את הסמל והחולצה הזאת זה מרגיש אחרת. הימים שעוברים על המדינה שלנו מאתגרים. אנחנו רוצים לעלות ולעשות הכי טוב, לתת קצת תקווה ושמחה למי שצופה בנו מהבית. רוצים לעשות את זה גם מחר. זה מצער לשחק מול יציעים ריקים, מצד שני זאת הדאגה האחרונה שלנו במדינה כמו שלנו. אנחנו מחפשים לשאוב את הכוח ממי שנמצא לידינו. הציפייה שלי היא לתת הכל ולהיאחז במי שכן פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully