וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזמן של רונאלדו עבר, יש סיבה שהוא משחק בסעודיה"

אגבונלהור לא התרשם מהשער ה-900 של כוכב נבחרת פורטוגל: "אם אני רוברטו מרטינס אני חושב לעצמי, 'אוח, שוב זה המופע של רונאלדו'"

תקציר: פורטוגל - קרואטיה 1:2, רונאלדו כבש שער 900 בקריירה/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו עשה ביום חמישי היסטוריה, כשכבש את שערו ה-900 בקריירה. אחרי היורו המאכזב נראה כוכב נבחרת פורטוגל נחוש מתמיד, ולא מאותת על פרישה אפשרית - לא מכדורגל קבוצות, ולא מכדורגל נבחרות.

על אף השער ההיסטורי, הביקורת על רוברטו מרטינס, שממשיך לכלול את CR7 בהרכב שלו, נמשכת. "אסור לשכוח שביורו הוא לא עשה כלום", אמר שחקן נבחרת אנגליה לשעבר גבריאל אגבונלהור על הכוכב הוותיק. "הוא כנראה מנע משחקנים אחרים לשחק, והעובדה ששותף כל כך הרבה כנראה עלתה לפורטוגל ביוקר".

שחקן העבר האנגלי הוסיף והזכיר: "הזמן שלו עבר. אין לו מה שצריך כדי לשחק ברמות הגבוהות. יש סיבה שהוא משחק בערב הסעודית, יש סיבה שמנצ'סטר יונייטד ויתרה עליו, יש סיבה שהוא לא משחק באירופה. לפורטוגל יש כל כך הרבה שחקנים מלהיבים שנותרו על הספסל ביורו".

לפי אגבונלהור, רונאלדו לא פורש כי הוא רוצה לשחק גם במונדיאל 2026 עם פורטוגל: "הוא לא סתם ממשיך לשחק בליג האומות. המטרה שלו היא לפרוש אחרי המונדיאל, אבל אם אני רוברטו מרטינס אני חושב לעצמי, 'אוח, שוב זה המופע של רונאלדו'. כריסטיאנו כבר אמר שהוא לא רוצה להיות שחקן ספסל, אז יש פה בעיה. האם רונאלדו גדול מנבחרת פורטוגל?"

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP, GettyImages
עשה את זה. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP

"זה אומר הרבה", אמר רונאלדו אחרי ההישג ההיסטורי. "זה היה ציון דרך שרציתי להגיע אליו הרבה זמן. ידעתי שאגיע למספר הזה, כי ככל שאמשיך לשחק, זה יקרה באופן טבעי. זה היה מרגש כי זו ציון דרך. זה נראה כמו כל ציון דרך אחר, אבל רק אני יודע, והאנשים סביבי, כמה קשה לעבוד כל יום, להיות בכושר גופני ופסיכולוגי, להבקיע 900 שערים. זו ציון דרך ייחודי בקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully