וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ויניסיוס לא אהוב בספרד, זה לא בגלל צבע העור שלו"

סנטיאגו קניסארס הגיב לביקורת שהעביר כוכב ריאל מדריד על הגזענות בספרד: "שוב הוא מכליל, כמו במקרה ולנסיה. זה עניין של בגרות"

תקציר: סרביה - ספרד 0:0/ספורט1

שלא בפעם הראשונה, ויניסיוס במהלך השבוע שעבר לכותרות בספרד לאחר שטען כי אם הגזענות במדינה תימשך - "צריך לקחת ממנה את אירוח מונדיאל 2030".

מיותר לציין שספרד סערה מהדברים - כדורגלנים, מאמנים ופוליטיקאים הגיבו והיום (ראשון) הגיע תורו של שוער העבר סנטיאגו קניסארס, שלא חסך מביקורת נגד כוכב ריאל מדריד.

"אם ויניסיוס לא אהוב בספרד זה לא בגלל צבע העור שלו", תקף שוער העבר. "בעבר הוא כבר שגה בגדול כשטען שכל המסטאיה הם גזענים וכעת הוא עושה זאת שוב. זה עניין של בגרות. אני מעדיף להקשיב לדני קרבחאל".

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור. Denis Doyle, GettyImages
בעין הסערה. ויניסיוס/GettyImages, Denis Doyle

ואכן, קרבחאל סיפק בשבוע שעבר תגובה מלאת ניואנסים לסוגיה הקשה. המגן הודה כי הוא "מבין מה עובר על ויניסיוס", אך מתעקש ש"ספרד היא לא מדינה גזענית" ושיש בה "רב-גוניות תרבותית": "אנחנו, כחבריו לקבוצה, וגם הצוות המקצועי, הבהרנו שוב שוב שאנחנו מגנים ומתנגדים לגזענות באצטדיונים, ושזה מדאיג אותנו. אני חושב שלה ליגה מתקדמת ומתפתחת ומשפרת את החוקים שלה בנוגע לגזענות, במטרה להבטיח שהאנשים המכוערים שהולכים לאצטדיונים ומקללים על רקע צבע העור לא יוכלו לשוב לאירועי ספורט. אני יכול בגאווה שספרד היא לא מדינה גזענית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully