וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הגמר: סינר מתמודד עם הקנטות של קיריוס על חברה שלו

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 10:53

האיטלקי יפגוש בגמר ארה"ב את פריץ בקרב על התואר, חובבי הטניס ועיתונאים תוקפים את הפרשן על עוד הערה מיזוגנית של קיריוס על בת הזוג של סינר, האקסית של האוסטרלי

יאניק סינר וטיילור פריץ יתמודדו הערב (ראשון, 21:00, יורוספורט) בגמר אליפות ארצות הברית כשכל אחד מהם מנסה לעשות היסטוריה. המדורג ה-12 האמריקני, ינסה לשים קץ להמתנה אמריקאית של 21 שנים לאלוף גרנד סלאם בטורניר היחידים ולהפוך לאמריקני הראשון שזוכה במייג'ור מאז אנדי רודיק באליפות ארצות הברית ב-2003.

סינר, בינתיים, יכול להפוך לשחקן הראשון מאז גיירמו וילאס ב-1977 שזוכה בשני תארי הגראנד סלאם הראשונים שלו בקריירה באותה עונה - לאחר שזכה בתואר הראשון שלו באליפות אוסטרליה בינואר. הוא גם יהיה האיטלקי הראשון שזוכה בתואר בפלשינג מדו.

פריץ ניצח בשבועיים האחרונים את אלכסנדר זברב וקספר רוד, שמדורגים מעליו, אבל יודע שמול סינר זה סיפור אחר. האיטלקי ניצח בכל חמשת הגמרים בהם שיחק העונה בסבב, כאשר ארבעה מהניצחונות הללו הגיעו על מגרשים קשים. סינר מודע לכך שיהיה מולו קהל לוהט שיתמוך בטניסאי המקומי באצטדיון ארתור אש. "אין ספק שהם יהיו בעדו", אמר סינר, "אבל זה נורמלי. ככה זה שאני משחק באיטליה, אז אני קבל את זה".

יאניק סינר, טניסאי איטלקי. רויטרס
בזה הוא צריך להתעסק עכשיו? סינר/רויטרס
הטניסאית הרוסייה אנה קלינסקאיה צופה במשחק של בן זוגה יאניק סינר. GettyImages
הטניסאית הרוסייה אנה קלינסקאיה צופה במשחק של בן זוגה יאניק סינר/GettyImages

עם זאת, רגע לפני הגמר סינר שוב מעורב בכותרות מיותרות שייצר ניק קיריוס, האוסטרלי השנוי במחלוקת שהפך לפרשן, ששוב מואשם בהתבטאויות מיזוגוניות, הפעם על בת הזוג של סינר, הטניסאית אנה קלינסקאיה (15 בעולם), שבעבר הייתה בת הזוג של קיריוס, לפני כארבע שנים.

כידוע, קיריוס הוא אחד המבקרים הגדולים של סינר בפרשת הסמים האחרונה, ומביע בקול תרעומת על כך שהאיטלקי לא קיבל עונש השעיה אחרי שכשל בבדיקות סמים. כשגולש רמז שקיריוס מתנכל לסינר בגלל שהוא עם האקסית שלו והעלה תמונה של קיריוס וקלנסקאיה, האוסטרלי הגיב: "second serve" - הגשה שנייה, במה שהתפרש כעוקצנות מתנשאת, על כך שסינר לוקח כ"יד שנייה" את החברה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ניק קיריוס מגיב לתמונה של קלינסקאיה. טוויטר, צילום מסך
ניק קיריוס מגיב לתמונה של קלינסקאיה/צילום מסך, טוויטר

כזכור, קיריוס כבר היה מעורב בפרשה דומה, כאשר אמר לסטניסלס ואוורינקה על בת זוגו דונה וקיץ' ש"קוקיאנס ד*ק את החברה שלך" - אמירה שבה נענש ונקנס. עיתונאי טניס מוכר הזכיר את הפרשה, וטוען שעשר שנים חלפו, אבל קיריוס לא משתנה.

הפעם קיריוס הכחיש את הדברים, ואמר שמי שמבין לא נכון ועושה פרשנות לדבריו - זה על אחריותו בלבד. "אני פתאום הבחור הרע?", כתב לגולשים שיצאו נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully