וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לכבוש פסגות: נגה כורם סיימה את גביע העולם האחרון בקריירה בטופ 5

זהו גביע העולם האחרון של כורם בקריירה, לאחר שבתחילת השנה הכריזה שזו תהיה עונתה האחרונה כרוכבת מקצוענית: "היה קשה לצאת לעונת התחרויות הזאת"

נגה כורם. Sven Martin Photography,
נגה כורם/Sven Martin Photography

רוכבת אופני ההרים הישראלית נגה כורם סיימה את גביע העולם באנדורו במקום החמישי. זהו גביע העולם האחרון של כורם בקריירה, לאחר שבתחילת השנה הכריזה שזו תהיה עונתה האחרונה כרוכבת מקצוענית.

גביע העולם בלודנוויל, צרפת, יצא אתמול לדרך עם ארבעה מקטעי רכיבה במורד, בתנאים בוציים לחלוטין, לאחר שגשם שוטף ירד באתר ביומיים האחרונים. כורם יצאה אל המקטע הראשון, שהחל בגובה 2000 מטר מעל פני הים, וירד 500 מטרים ורטיקליים. התנאים הקשים לאורך המקטע לא עצרו את כורם, שסיימה אותו ללא התרסקויות במקום החמישי.

שני המקטעים הבאים כבר היו מאתגרים יותר, עם בוץ חלקלק שגרר התהפכויות לרוב הרוכבות, כאשר לאחריהם יצאו המתחרות להפסקה קצרה לטיפול באופניים והחלפת הבגדים מלאי הבוץ. בשלב זה עדיין תפסה כורם את המקום החמישי, עשר שניות בלבד לפני מתחרה מצרפת.

כורם יצאה למקטע האחרון בידיעה שנפילה תאפשר לצרפתיה לעקוף ותוציא אותה מחמש הראשונות, אך רכיבה מצויינת ונטולת טעויות כמעט הביאה אותה לסיים חמישית ולהבטיח את מקומה הסופי בתחרות.

בעודה אוחזת בקסדה שלה, שבחזיתה סרט צהוב גדול כורם אמרה בסיום: "היה קשה להחליט לצאת לעונת תחרויות השנה בגלל המצב בארץ. החלטתי לצאת לבסוף כי היה חשוב לי להציג את הצד הטוב שלנו הישראלים ולהראות לכולם שישראלים וישראל זה הרבה יותר ממה שהם רואים בחדשות, שלרוב נגדנו. המטרה שלי לעונה הייתה להיכנס לטופ 5 ואני כל כך שמחה שהצלחתי לעשות את זה בגביע עולם האחרון".

מצרפת תצא כורם בשבוע הבא לתחרות המקצוענית האחרונה שלה בקריירה, אליפות העולם באנדורו, שתערך באיטליה. לאחר סיום האליפות תפשוט כורם באופן רישמי את מדי נבחרת ישראל ותפרוש מרכיבה תחרותית.

בנוסף לכורם רכבו בגביע העולם באנדורו גם שני רוכבי הU21 (עד גיל 21), אלעד שפנאוף ועומר הוטמן. שפנהוף סיים את התחרות במקום 23, מיקום השיא שלו עד היום. בסיום המקטעים הראשונים היה מדורג 24 ו-26, אך במקטע השלישי הצליח לצמצם פערים והתקדם בדירוג. הוטמן סיים 31, גם הוא לאחר מקצה ראשון חלש יותר, עם שיפור משמעותי במקצים הבאים. בקטגוריית U17 סיים נועם כהן במקום החמישי המצוין, 29 שניות בלבד אחרי המנצח. כהן ניצח את המקטע השני של התחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully