וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי רביבו עשוי לפתוח נגד איטליה, גם דור פרץ בתמונה

בן שמעון דיבר עם שחקני הנבחרת על הטעויות נגד בלגיה ומתכנן כמה שינויים במשחק נגד האזורי (שני, 21:45). מי יישאר בחוץ?

רן בן שמעון מדבר על המחצית הראשונה הטובה של נבחרת ישראל מול בלגיה/ניב דברת

נבחרת ישראל בכדורגל, שפתחה את קמפיין ליגת האומות בהפסד 3:1 לבלגיה, תפגוש מחר (שני, 21:45) את איטליה החזקה במסגרת מחזור המשחקים השני. האיטלקים נראו מצוין ביום שישי האחרון כשגברו על צרפת 1:3 בחוץ ובמחנה הישראלי מודעים לעובדה שמצפה להם משימה קשה מאוד.

הנבחרת הישראלית ש"התארחה" אצל בלגיה בדברצן ביום שישי, עשתה אמש את הדרך לבודפשט, שם היא תארח כעת את האיטלקים בבוז'יק ארנה. זה האצטדיון בו שיחקה העונה גם האלופה מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות.

עוד לפני המעבר לבודפשט, הנבחרת קיימה אמש אימון קליל בדברצן והמאמן רן בן שמעון ניצל את ההזדמנות לדבר עם השחקנים, הן על המחצית הראשונה הטובה מול בלגיה שהסתיימה בתיקו 1:1, עם הרבה משמעת טקטית ויציאה נכונה למתפרצות קדימה והן על טעויות טקטיות הקשורות בעיקר לצד ההגנתי, בפתיחת המחצית השנייה, אז הכריעו הבלגים את ההתמודדות.

בן שמעון יערוך מספר שינויים בהרכב לקראת המפגש מול האיטלקים, כאשר רוי רביבו נמצא בתמונת ה-11 ומועמד לפתוח על חשבון דני גרופר. גם דור פרץ שנמצא בכושר מצוין ולא פתח נגד בלגיה עשוי לקבל המקום בהרכב. מלבד אלי דסה הפצוע שלא יהיה בסגל, יצטרך המאמן בן שמעון להחליט על שחקן אחד נוסף שלא יתלבש.

דור פרץ באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
בכושר מצוין. פרץ/אודי ציטיאט

אחרי הניצחון המרהיב בפארק דה פראנס נגד צרפת, נבחרת איטליה לא אמורה להיתקל בקשיים נגד ישראל במשחק שייערך הפעם בבודפשט, אותו ישראל מארחת על הנייר.

המאמן ספאלטי כבר הצהיר במסיבת העיתונאים שהרכב נבחרתו יעבור כמה שינויים. שניים מהם יהיו מאולצים, עקב פציעות: בעמדת הבלם ריקרדו קליפיורי מארסנל שב ללונדון ולא ייכלל בסגל, כמו גם לורנצו פלגריני שחזר לרומא מסיבות רפואיות.

אלסנדרו באסטוני יפתח במרכז ההגנה ככל הנראה לצד פדריקו גאטי, כאשר סנדרו טונאלי אמור להמשיך בקישור אחרי הבישול המרהיב שלו לפדריקו דימרקו בצרפת. ג'אקומו רספאדורי ומואיז קן אמורים לשתף פעולה בהתקפה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
סנדרו טונאלי שחקן נבחרת איטליה מול וויליאם סאליבה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
איזה קאמבק. טונאלי/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: איבן קרוז'ליאק (סלובניה)
אצטדיון: בוז'יק ארנה (הונגריה)

המשך המשחקים של נבחרת ישראל בליגת האומות:

9.9: ישראל - איטליה

10.10: ישראל - צרפת
14.10: איטליה - ישראל

14.11: צרפת - ישראל
17.11: ישראל - בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully