וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק בעלייה: בסרביה חושפים פרטים נוספים מעסקת קסנדר סברינה

בסרביה חושפים: שחקן הכנף ירוויח במכבי חיפה 270 אלף יורו בעונה הראשונה ויגיע ל-330 אלף בעונה השלישית. אם הירוקים יממשו את האופציה בעונה הרביעית, שכרו יזנק ל-430 אלף יורו

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

קסנדר סברינה צפוי לנחות השבוע בישראל ולחתום במכבי חיפה, ובתקשורת הסרבית שופכים מעט אור על עסקת ההעברה שלו מפרטיזן בלגרד.

אחרי שבהתחלה דווח שהירוקים ישלמו למועדון הסרבי 1.5 מיליון יורו, בסוף השבוע טענו שם שהסכום יעמוד על כ-1.2 מיליון יורו. בחוזה של סברינה בפרטיזן היה סעיף שחרור נקוב של 4 מיליון יורו, "אבל ההדחה מאירופה והכישלון במגעים עם ורונה ו-ונציה, גרמו לפרטיזן לרדת במחיר באופן משמעותי", כתבו בסרביה.

סברינה סיכם לשלוש שנים וירוויח במהלכן 900 אלף יורו - ממוצע של 300 אלף יורו בעונה. השכר שלו יעלה בהדרגה כנהוג בחוזים של יותר מעונה אחת; בעונה הראשונה הוא ירוויח 270 אלף יורו, בשנייה 300 אלף יורו ובשלישית 330 אלף יורו. הנתון המעניין נוגע לעונה הרביעית שמעוגנת באופציה: אם הירוקים יחליטו לממש אותה, השכר של שחקן הכנף יזנק בעונה הרביעית ל-430 אלף יורו.

קסנדר סברינה במדי דן האח. Soccrates Images, GettyImages
סעיף השחרור עמד על 4 מיליון יורו. סברינה/GettyImages, Soccrates Images

בלילה שבין שישי לשבת, סברינה היה שותף להפסד של נבחרת קורסאו 2:1 לסנט לוסיה בליגת האומות של מרכז וצפון אמריקה והקריביים. השחקן בן ה-23 פתח בהרכב של דיק אדבוקט והוחלף בדקה ה-59, ארבע דקות אחרי שסנט לוסיה עלתה ל-0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully