וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין תקף, אך באנגליה מרוצים: "בדיוק על זה קארסלי חלם"

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 7:19

כוכב העבר האירי טען כי האנגלים היו "שחצנים" ב"מחצית שנייה אומללה", אך בממלכה גיבו את המאמן וחוגגים את הסגנון הקצבי אחרי סאות'גייט

תקציר: אירלנד - אנגליה 2:0/ספורט1

לי קארסלי יכול לסמן וי על משחקו הראשון כמאמן הזמני של נבחרת אנגליה, עם 0:2 על אירלנד אמש (שבת) בפתיחת ליגת האומות. נבחרת שלושת האריות פתחה לא רע אך נחלשה בהמשך, ומי שלא חסך בביקורות כלפיה היה כוכב נבחרת אירלנד לשעבר רוי קין.

"אירלנד היתה יכולה לקחת נקודות", אמר. "אנגליה שלטה בחצי הראשון, אבל בשני היא היתה אומללה. השחקנים שיחקו עבור עצמם, נגעו יותר מדי בכדור, גם המחליפים עלו בצורה שחצנית מהספסל. אפשר היה לפגוע בהם".

בתקשורת האנגלית דווקא החמיאו לבכורה של מאמן הנבחרת עד גיל 21. "הסגנון אצל גארת' סאות'גייט היה מושא לביקורת, אבל נראה שלי יותר התקפי", כתב ניק רייט ב"סקיי". "אנגליה היתה נהדרת במחצית הראשונה, השערים היו יפים. המחצית השנייה הזכירה לנו את ההרגלים הרעים שקשה לשכוח".

רון ווקר הוסיף ושיבח בעיקר את החופש שנתן קארסלי לג'ק גריליש, שהודח מהסגל של סאות'גייט ליורו: "איזה הבדל בפרק זמן של חודשיים. החזרה של ג'וד בלינגהאם וקול פאלמר אולי תשים את ג'ק בסימן שאלה, אבל הוא היה נראה נהדר".

שחקן נבחרת אנגליה ג'ק גריליש חוגג עם דקלן רייס. Carl Recine, GettyImages
עידן חדש. אנגליה חוגגת/GettyImages, Carl Recine

אמת, מדובר בסך הכל באירלנד, אך גם בתוך הנבחרת האנגלית חשים בשינוי, ברוח חדשה. אנתוני גורדון, שבלט גם כן אמש, ביטא זאת היטב ואמר: "החופש להתבטא במגרש היה חסר ביורו האחרון. שלטנו במשחק אבל לא היינו דינמיים. היתה חסרה לנו התלהבות". ההתלהבות הזו, מקווים כולם, תשתקם עם קארסלי.

"ראינו חשיבה הרבה יותר מתקדמת", הוסיף שוער העבר פול רובינסון. "בדיוק על זה קארסלי חלם. הוא רצה את הנבחרת שלו שולטת, משחקת מהיר, לוחצת - זה לא יכול היה ללכת טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully