וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וירץ ומוסיאלה הם מתנה עבור הקהל הגרמני לשנים הקרובות"

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 7:00

פולקרוג שיבח את צמד הכוכבים העולים שנצצו ב-0:5 על הונגריה. נאגלסמן עדיין לא מסופק: "צריך יותר קילר אינסטינקט, לדעת לסגור משחקים מהר יותר"

תקציר: גרמניה - הונגריה 0:5/ספורט1

נבחרת גרמניה סיפקה אמש (שבת) הצגה גדולה במסגרת ליגת האומות, עם 0:5 ביתי גדול על הונגריה. ג'מאל מוסיאלה אמנם כיכב עם שער ושלושה בישולים, אך לטענת יוליאן נאגלסמן - הנבחרת שלו עוד צריכה להשתפר.

"היינו די מבולגנים בפתיחה", אמר. "אנחנו צריכים לשלוט יותר במחצית הראשונה. היו לנו ארבעה מצבים טובים, ובמשחק עם כל כך הרבה מצבים צריך יותר קילר אינסטינקט. צריך לדעת לסגור משחקים מהר יותר". כשהמראיין של ZDF תהה מדוע נאגלסמן לא מרוצה אחרי 0:5, השיב המאמן: "בסופו של דבר היה לנו כיף לשחק, הרבה דברים היו טובים, אבל יש גם נקודות לשיפור".

על הנבחרת החדשה, נטולת טוני קרוס, תומאס מולר ואילקאי גונדואן אמר המאמן הלאומי: "לפני היורו חשבתי להחזיר את טוני ולא כולם הסכימו. הוא היה טוב מאוד. עכשיו הוא שוב פרש וכולם חוששים שלא נצליח להחליף אותו. בעיני זה מוזר. יש לנו הרבה שחקנים בפרופילים דומים, המשחק שלנו לא היה בנוי רק על טוני. כמובן שאיבדנו שחקני מפתח מנוסים, אבל זו גם הזדמנות לדור החדש".

שחקני נבחרת גרמניה. GettyImages
גם ההצגה הזו לא סיפקה את נאגלסמן/GettyImages

ואם בדור החדש עסקינן הרי שמוסיאלה זכה למחמאות גדולות בסיום. "היה כיף לראות אותו", אמר ניקלאס פולקרוג. "הוא בכושר טוב מאוד וזה נהדר שהוא בסגל שלנו. יש פה שחקנים ברמה עולמית, אני גאה מאוד בנבחרת שלנו. קשה מאוד לעצור את מוסיאלה ופלוריאן וירץ, הם מתנה עבור הקהל הגרמני וכולנו נהנה מאוד בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully