וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן אחרי הסערה שיצר: "לא הייתי צריך לדבר כך על ברחוויין"

מאמן נבחרת הולנד נשאל אם לא יזמן את ממפיס דפאי בשל בחירתו לעבור לברזיל והשיב: "לא רוצה שוב שכל המדינה תהיה על הגב שלי". וגם: הביקורת על דה ליכט ששגה

תקציר: הולנד - בוסניה 2:5/ספורט1

נבחרת הולנד מחצה אמש (שבת) 2:5 את נבחרת בוסניה באחד המשחקים היותר מלהיבים של נבחרת האורנג בתקופה האחרונה'. רונאלד קומאן לא זימן את סטיבן ברחוויין וממפיס דפאי, עלה עם השלישייה הצעירה והמלהיבה של קודי גאקפו, צ'אבי סימונס וג'ושוע זירקזי והם החזירו לו בתצוגה התקפית מלהיבה ביחד עם טיג'אני ריינדרס שדחף כל הזמן ממרכז השדה, אבל הבעיה הייתה דווקא בהגנה.

מתייס דה ליכט, שנמכר הקיץ מבאיירן מינכן למנצ'סטר יונייטד אחרי שנתיים שבהן לא הצליח להטביע חותם בגרמניה, גם אצל השדים האדומים במשחקו הראשון בהרכב איכזב - הוא הוחלף בדקה ה-69 בהפסד המוחץ 3:0 ליריבה המושבעת ליברפול - ואמש מול הבוסנים היה אשם בספיגת שער. קומאן לא הסתיר את אכזבתו בסיום.

מתייס דה ליכט, בלם נבחרת הולנד. רויטרס
"זה לא יכול לקרות שוב". קומאן על דה ליכט/רויטרס

"מתייס יודע מה הוא עשה לא טוב", אמר המאמן על השגיאה של דה ליכט, שפשוט ליווה את אדין דז'קו, הסתכל על הכדור ולא על החלוץ האורח ובסופו של דבר מצא את עצמו מאחוריו, מסתכל על דז'קו מבקיע שער קל באחד על אחד, "זה לא דבר שיכול לקרות שוב", הבהיר המאמן.

קומאן יצר דיון סוער בסוף השבוע ברחבי העולם לאור דבריו על סטיבן ברחוויין, כשהודיע כי לא יזמן יותר את שחקן הכנף בעקבות בחירתו לעבור לכסף הגדול של ערב הסעודית בגיל 26. אחרי הניצחון על בוסניה, הוא נשאל אם עתיד דומה צפוי גם לממפיס דפאי, שעל פי הדיווחים נמצא על סף חתימה בקורינתיאנס הברזילאית.

"לא אתייחס להחלטה של ממפיס לחתום בברזיל, אני לא רוצה שוב שכל המדינה תהיה על הגב שלי", אמר קומאן ולמעשה סיפק מעין התנצלות בפני ברחוויין על הטענה כי הוא מעדיף את הכסף הגדול על פני האתגר הספורטיבי, "אני מניח שהייתי צריך לדבר אחרת על ברחוויין, להשתמש במילים אחרות, לחשוב יותר על הדברים ולהתנסח אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully