וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אחרי התוצאות שעשינו, היה צריך לנצח בכל מחיר"

מאמן הנבחרת הצעירה אחרי 0:1 על אסטוניה ונקודות ראשונות בקמפיין במחזור השביעי: "יש לנו עוד הרבה לאן להשתפר". למקין: "היינו צריכים את זה מאוד"

רן בן שמעון מדבר על המחצית הראשונה הטובה של נבחרת ישראל מול בלגיה/ניב דברת

הנבחרת הצעירה של ישראל הפסידה את כל ששת משחקיה הראשונים בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21 ואיבדה סיכוי לשוב למעמד היוקרתי, אבל הערב (שבת) לפחות נחלצה מהמקום האחרון בבית ד' כאשר ניצחה את אסטוניה, שבעקבות ההפסד לחבורה של גיא לוזון נותרה עם נקודה אחת בלבד במאזנה.

ישראל ניצחה מפנדל מוצלח של אלעד מדמון בדקה ה-67 וניצלה ממעידה מביכה הודות לניב אליאסי שהציל שער בטוח ולקוון שהרים דגל לנבדל עמוק-עמוק בתוספת הזמן, כל זאת שלושה ימים בלבד אחרי ה-5:1 לגרמניה, ההפסד הגבוה בתולדות הנבחרת הצעירה. אחרי הניצחון, למרות יכולת רעה ועוד משחק בקמפיין שכבר גמור, ניסו לוזון והבלם סתיו למקין להסתכל על הפן החיובי.

שחקן הנבחרת האולימפית, סתיו למקין. BSR Agency, GettyImages
"זה היה נראה קצת יותר טוב". למקין/GettyImages, BSR Agency

"אחרי רצף התוצאות שעשינו, הדבר הכי חשוב במשחק הזה היה לקחת נקודות", אמר גיא לוזון בסיום, "כשאתה בתחתית ובתקופה של הפסדים, צריך לדעת להביא את התוצאה בכל מחיר ואני שמח שעשינו את זה. יש לנו עוד הרבה מאוד לאן להשתפר ואנחנו עם הפנים ליום שלישי נגד קוסובו".

סתיו למקין, שלמעשה ישוב כעת ארצה ויצטרף לאימוני מכבי תל אביב שבמדיה חתם רק ביום רביעי, הוסיף: "הצגנו יכולת רחוקה מאיך שאנחנו רוצים להיראות, אבל לקחנו את שלוש הנקודות וזה ניצחון חשוב מאוד. נעשה את ההתאמות לקוסובו, נראה את הדברים הפחות טובים שעשינו ונתקדם ממשחק למשחק. זה היה נראה קצת יותר טוב מאשר נגד גרמניה וזה ניצחון ראשון שהיינו צריכים אותו מאוד. זה רחוק ממה שאנחנו רוצים להציג ואיך שאנחנו רוצים להיראות, אבל היינו חייבים לנצח ולהביא את שלוש הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully