וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי כבר נפרד: "יונתן כהן עוזב, אנחנו עצובים"

כוכבה של מכבי תל אביב העלה לאינסטגרם סטורי ובו פרגן לחברו הטוב שנמצא בדרך להצטרף למלבורן סיטי מהליגה האוסטרלית, שם יחתום לשנה

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

יונתן כהן בדרך לעבור למלבורן סיטי מהליגה האוסטרלית לעונה הקרובה. שחקנה של מכבי תל אביב אמור להצטרף לאוסטרלים ללא תמורה, כשהצהובים רוצים להשאיר אצלם 20 אחוז ממכירה עתידית. הערב (שבת) ערן זהבי העלה תמונה יחד עם כהן לאינסטגרם וכתב: "יונתן עוזב, אנחנו עצובים, אשתו מאושרת. מברוק".

כהן היה אחד השחקנים הבולטים של מכבי תל אביב בעונת 2020/21, שאחריה נמכר לפיזה האיטלקית תמורת 2.2 מיליון יורו. בארץ המגף הוא לא הצליח להפוך לבורג חשוב וקבוצתו היומרנית לא הצליחה להעפיל לסרייה A. כהן חזר אחרי עונה למכבי תל אביב ששילמה עבורו כ-1.3 מיליון יורו, אבל לא שיחזר את היכולת מהתקופה לפני שעזב.

בשנתיים האחרונות כהן שותף ב-43 משחקים בכל המסגרות, לרוב כשחקן ספסל. הוא כבש 3 שערים בלבד וככל שהזמן עבר, מעמדו ירד. העונה הוא כבר לא היה כלל בתכניות והבין שעליו למצוא יעד חדש.

יונתן כהן, מכבי תל אביב. אריאל שלום
בדרך לאוסטרליה. יונתן כהן/אריאל שלום

מלבורן סיטי היא חלק מסיטי גרופ - חברת אחזקות שמנהלת מועדוני כדורגל ביניהם מנצ'סטר סיטי, ניו יורק סיטי, ג'ירונה (בעלות חלקית) ואחרים ברחבי העולם.

מאמן הקבוצה הוא שחקן נבחרת אוסטרליה לשעבר, אורליו וידמאר, ששיחק באירופה קבוצות כמו סטנדרד ליאז', פיינורד וטנריפה. בין השמות הבולטים בסגל ניתן למצוא את מת'יו לקי, עזיז בהיץ', אנדרו נאבוט ומרקו טיליו - כולם שחקני נבחרת אוסטרליה בעבר או בהווה.

עונת 2024/25 בליגה האוסטרלית תתחיל ב-18 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully