וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם באתלטיקו לקראת הדרבי: הליגה מסייעת לריאל מדריד?

הקולצ'ונרוס יזכו ל-48 שעות מנוחה פחות לפני המפגש עם היריבה העירונית, וטוענים: לוח המשחקים ה"לילי" עושה לנו עוול

תקציר: סרביה - ספרד 0:0/ספורט1

מחלוקת בכדורגל הספרדי. אתלטיקו מדריד חשה מקופחת לנוכח לוח המשחקים שנקבע לשבועות הקרובים, לאחר שמשחקיה במחזורים 6 עד 8 שובצו שלושתם לשעה 21:00 (שעון מקומי) ובנוסף נקבע כי ריאל מדריד תזכה ל-48 שעות מנוחה יותר לפני הדרבי ב-29 בספטמבר במטרופוליטנו.

בעוד שריאל תשחק ביום שלישי ה-24 בחודש מול אלאבס בסנטיאגו ברנבאו, אתלטיקו תתארח יומיים לאחר מכן בשעות הערב המאוחרות אצל סלטה ויגו, משמע שלמדריד היא תשוב רק לפנות בוקר ביום שישי שבו גם תקיים אימון שחרור, כך שיישאר לה רק יום שבת על מנת להתכונן מקצועית למפגש החשוב והיוקרתי עם היריבה העירונית.

לפי התקשורת הספרדית, באתלטיקו מרגישים שנעשה להם עוול והם לא זוכים לתנאים שווים לריאל בהכנות לדרבי, ולא מבינים מדוע הנהלת הליגה פוגעת כך במוצר. הקולצ'ונרוס משוכנעים כי שעות המשחקים המאוחרות מזיקות לא רק לביצועים של השחקנים על כר הדשא, אלא גם מקשות על קהל האוהדים מבחינת ההגעה לאצטדיון ואיכות התצוגה שהוא מקבל מהקבוצה.

שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP, GettyImages
אתלטיקו מדריד חשה מקופחת/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

מדובר בתלונות שאתלטיקו משמיעה לא רק בעקבות סידור המחזורים הקרובים, אלא כאלה שעלו כבר בשנים האחרונות. 17 מתוך 24 משחקי הבית האחרונים של האדומים-לבנים בליגה נקבעו ל-21:00 או 21:30, דבר שבמועדון מרגישים כי הוא פוגע גם בתוצאות בליגת האלופות. בספרד הבהירו שהקבוצה תפעל בכל האמצעים הדרושים לשינוי שעת המשחק נגד סלטה ויגו, כך שהנושא צפוי להמשיך להיות על הפרק בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully