וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד סיכם על הארכת חוזה בסיטי. אז למה בספרד אופטימיים?

דיווח ב"דיילי מייל" טוען שהנורבגי יגדיל את שכרו לכמעט מיליון ליש"ט בשבוע, אבל ב"מארקה" מעודדים מהסעיף שהחלוץ הכניס לחוזהו החדש

צפו בתקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 3:1 (שלושער של ארלינג הולאנד)/ספורט1

ארלינג הולאנד פתח את העונה השלישית שלו במדי מנצ'סטר סיטי בסערה. החלוץ הנורבגי כבש במחזור הפתיחה נגד צ'לסי והוסיף פעמיים שלושערים נגד איפסוויץ' ו-ווסטהאם כדי להעניק לאלופה את פסגת טבלת הפרמיירליג. כבר בעונה שעברה החלו הדיווחים על כך שסיטי רוצה להאריך את חוזו של החלוץ מעבר ל-2027, וב"דיילי מייל" טוענים כעת שכל התנאים סוכמו וכי ההארכה תתרחש בקרוב.

בדיווח האנגלי נכתב כי הולאנד יהפוך לגדול המשתכרים לו רק בסיטי, אלא גם בכל אנגליה ואחד הגדולים באירופה. בחוזה הנוכחי, ללא בונוסים, הולאנד משלשל לכיסו 375,000 ליש"ט בשבוע, וכעת הוא יגדיל את הכנסתו ל-850,000 ליש"ט בשבוע - יותר מפי 2 מחוזהו הנוכחי.

בתקשורת הספרדית חוגגים דווקא את החוזה החדש של הנורבגי, אך מסיבות הקשורות לריאל מדריד. על פי הדיווחים, למחיר הכלכלי שסיטי תשלם על הולאנד יש גם מחיר חוזי, כשהחלוץ יכניס סעיף שחרור בחוזה החדש, דבר שיבטיח לעצמו את גורלו ויעניק לו שליטה על הקריירה.

ארלינג הולאנד, מנצ'סטר סיטי לצד ג'וד בלינגהאם, ריאל מדריד. Jean Catuffe, GettyImages
ישתפו פעולה? הולאנד ובלינגהאם/GettyImages, Jean Catuffe

בריאל מדריד רואים בנורבגי השחקן האידיאלי לשחק בעתיד הקרוב לעין בעמדת החלוץ המרכזי, וב"מארקה" מצננים את ההתלהבות כשהטענה היא שקיליאן אמבפה שינה את סדר העדיפויות של פלורנטינו פרס, אך השאירו את הסיכוי להגעה עתידית של הולאנד בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully