וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיוט של אירלנד": רייס וגריליש זרו "מלח על הפצעים"

אחרי שהקהל הביתי יצא נגדם בשלטי "הנחשים חזרו", האקסים של נבחרות אירלנד הצעירות כבשו נגדה על אדמת דבלין לזכות אנגליה

תקציר: אירלנד - אנגליה 2:0/ספורט1

"הסיוט של אירלנד", כפי שהגדירו זאת בתקשורת הבריטית, הפך למציאות הערב (שבת) בדבלין: דווקא שני "הבחורים בירוק" לשעבר, דקלן רייס וג'ק גריליש ששיחקו בנבחרות אירלנד הצעירות, חגגו שערים לזכות אנגליה על אדמתה של היריבה.

לקשרה של ארסנל שורשים איריים דרך סבו מצד אביו ולקיצוני של מנצ'סטר סיטי דרך סבו מצד אמו. שניהם התקבלו בעוינות על ידי האוהדים המקומיים שהניפו בין היתר שלט שעליו נכתב "הנחשים חזרו", בעוד שהאוהדים האנגלים הקניטו בחזרה בשירי "רייס עזב כי אתם חרא". רייס דיבר על המגרש, כשהעלה בדקה ה-12 את אנגליה ליתרון וכרבע שעה לאחר מכן בישל לגריליש. בעוד שהראשון בחר לכבד ולא חגג, חברו דווקא התריס כשקפץ והניף אגרוף באוויר אל מול הקהל הביתי.

אם כל זה לא היה אירוני וכואב מספיק עבור האיריים, הרי שזה קרה כשעל הקווים של נבחרת אנגליה עורך הופעת בכורה המאמן הזמני לי קארסלי, בעברו שחקן נבחרת אירלנד הבוגרת שערך 39 הופעות בינלאומיות.

אוהדי אירלנד נגד דקלן רייס. GettyImages
שלטים ביציע נגד רייס/GettyImages

"אי אפשר לכתוב את זה", תיארו בתקשורת הבריטית את האירועים האירוניים, ואחרי השער של גריליש הוסיפו: "מלח אנגלי על הפצעים האיריים! סיוט מוחלט עבור נבחרת אירלנד".

רייס נשאל על כך שלא חגג את השער והבהיר: "זו הרגשה מדהימה להבקיע, אבל לרגע לא חשבתי לחגוג את השער. יש לי משפחה אירית - סבא וסבתא שלי שכבר לא איתנו - וזה היה מאוד לא מכבד אם הייתי חוגג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully