וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה את זה? דרישות השכר האסטרונומיות של אדריאן ראביו

דשאן טען שמדובר ב"סיטואציה מביכה", הקבוצות כבר לא מעוניינות והקשר שסירב להצעת יובנטוס להישאר, עדיין בלי קבוצה. באיטליה חשפו מדוע

תקציר ניצחון החוץ של איטליה 1:3 על צרפת בליגת האומות/ספורט1

אדריאן ראביו סיים את חוזהו ביובנטוס וההערכה הייתה שבמהרה יימצא קבוצה חדשה וישחק באחת מהליגות הבכירות, הרי שמדובר בקשר מוביל שביורו האחרון היה שחקן הרכב בנבחרת צרפת שנעצרה בחצי הגמר, אולם אנו לקראת השבוע השני של חודש ספטמבר והוא עדיין ללא קבוצה.

אמנם ראביו יחגוג את יום הולדתו ה-30 באפריל, כך שהוא לא צעיר, אבל בכל זאת מדובר באחד השחקנים הבכירים ללא קבוצה ומדובר בתרחיש שחוזר על עצמו, כי גם בעונה שעברה הוא היה שחקן חופשי ליותר מדי זמן עד שבסופו של דבר נענה להצעת יובנטוס לחתום לעונה נוספת. אז מהי הסיבה לכך שהוא עדיין לא חתם בשום קבוצה וגם לא יישאר ביובנטוס? באיטליה חשפו פרטים חדשים אודות דרישות השכר האסטרונומיות של ראביו.

אדריאן ראביו, שחקן נבחרת צרפת. GettyImages
"סיטואציה מביכה". ראביו/GettyImages

אם בשנה שעברה ראביו התרצה בסופו של דבר וחתם לעונה נוספת, הקיץ הוא סירב להצעת יובנטוס לחתום על הארכת חוזה לעוד שנתיים עבור 7.5 מיליון יורו לשנה. לפי הדיווחים, הוא יכול היה להישאר באיטליה אם היה נענה להצעתה של מילאן, אבל הוא גם דחה את הרוסונרי שהסכימו לשלם לו 5.5 מיליון יורו לעונה לפני בונוסים.

ראביו זכה בשבועות האחרונים להתעניינות ממנצ'סטר יונייטד, ניוקאסל יונייטד, אל נאסר הסעודית וגלאטסראיי הטורקית, אבל בעקבות דרישות השכר שלו הן ויתרו על שירותיו. לפי "Calciomercato", ראביו שואף לנצל עד תום את היותו שחקן חופשי בכך שהוא דורש חוזה שנתי בסך 10 מיליון יורו לעונה בנוסף למענק חתימה שמן בשווי 15 מיליון יורו, כל זאת לא כולל עמלת סוכן לאמו ורוניקה שמייצגת אותו. מובן מאליו, לאור היותו שחקן חופשי, שאף קבוצה עד כה לא הסכימה לעמוד בדרישותיו.

ראביו לא זומן לסגל נבחרת צרפת למשחקי ליגת האומות השבוע והמאמן דידייה דשאן אף התבטא בנושא כשטען שזו סיטואציה "מביכה" ושהוא לא יכול לזמן שחקן שאין לו קבוצה. אז היכן הוא ינחת בסופו של דבר ובאיזה חוזה? סביר להניח שבימים הקרובים יהיה צד שיישבר במו"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully