וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יישאר בשבדיה: הקבוצה החדשה של דניאל סונדגרן

המגן שהתיר את חוזהו במכבי חיפה עקב המצב הביטחוני ולאחרונה שמר על כושר עם א.י.ק סולנה, סיכם את תנאיו ביוון וישתף פעולה עם עומרי אלטמן בוולוס

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מאז שביקש להתיר את חוזהו במכבי חיפה בסוף החודש שעבר, דניאל סונדגרן חזר לשבדיה ושמר על כושר עם א.י.ק סולנה שרצתה לצרפו, אלא שהוא הבהיר כי בשלב זה של הקריירה, בגיל 33, השיקול הכלכלי יכריע. ואכן, על פי כלי התקשורת בשבדיה, סונדגרן יעזוב את מולדתו ויחתום בימים הבאים בוולוס היוונית.

סונדגרן, כידוע, ביקש לעזוב את מכבי חיפה בעקבות המצב הביטחוני בישראל והחשש הגדול של משפחתו. אחרי מו"מ ממושך הוא קיבל את אישור הירוקים ועזב, שב לשבדיה ושמר על כושר. ביום שני, על פי הדיווח, הוא ינחת ביוון כדי לעבור בדיקות רפואיות בוולוס אחרי שכבר סיכם את תנאיו - זהו גם היום האחרון לחלון ההעברות ביוון, אם כי סונדגרן במעמד של שחקן חופשי.

דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
על סף מעבר ליוון. דניאל סונדגרן/מאור אלקסלסי

"ויתרתי על הרבה כסף כשסיימתי את החוזה שלי במכבי חיפה, אז אני לא מרגיש שאני יכול להרשות לעצמי להתפשר, אבל אני כן רוצה להתחרות ברמות הגבוהות ביותר. אם תהיה הצעה שתענה לי על שני הצרכים, זה יהיה מצוין", אמר סונדגרן לפני מספר ימים בשבדיה. זו לא הפעם הראשונה של סונדגרן ביוון, הרי שלמכבי חיפה הוא הגיע אחרי שלוש שנים מוצלחות באריס סלוניקי.

בוולוס, שבעונה שעברה סיימה במקום ה-12 ביוון והצליחה להישאר בליגה הבכירה, יפגוש סונדגרן את עומרי אלטמן ומארק קוסטה, אקס מכבי בני ריינה. בשלושת מחזורי הפתיחה וולוס הפסידה לאולימפיאקוס, ניצחה את אסטרס טריפוליס ובמחזור האחרון נכנעה 3:1 לאופי כרתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully