וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובניה אופטימית: גאפורד ישתף פעולה עם דונצ'יץ' גם בנבחרת?

שחקן דאלאס אמנם סירב לפני מספר חודשים וסלל את דרכו של ניבו, אך הביע רצון לשחק עבור הנבחרת בעתיד: "אמר שיהיה לו לכבוד"

שמעון מזרחי פוגש את שחורציאניטיס ופפאלוקאס לפני משחק ההוקרה ליורגוס פרינטזיס/באדיבות מכבי תל אביב

לפני כארבעה חודשים הודיעה נבחרת סלובניה על המתאזרח החדש שלה - ג'וש ניבו. כעת מתברר שאקס מכבי תל אביב היה השם השני ברשימה של ההתאחדות הסלובנית, כשהראשון - שאולי עוד יתייצב בהמשך - הוא דניאל גאפורד.

חברו של לוקה דונצ'יץ' לדאלאס קיבל פניה מהמנהל המקצועי (ואביו של לוקה דונצ'יץ') סשה דונצ'יץ' והמאמן אלכסנדר סקוליץ', כפי שחשף נשיא האיגוד מאתז' אריאבץ': "דניאל הופתע מאוד, אמר שיהיה לו לכבוד והוא צריך זמן לחשוב. לאחר מכן הוא אמר לנו שהקיץ הקרוב לא יעבוד, אבל הוא בהחלט מעוניין לשחק בנבחרת בעתיד".

על כן, עברו בסלובניה לשכנע את ניבו, מה שהיה פשוט הרבה יותר. "הוא כבר הוסיף לנו, ויוסיף לנו עוד יותר בעתיד", אמר נשיא האיגוד. "כולנו הופתענו כשהדברים הסתדרו כל כך בקלות". ואכן, ניבו העמיד ממוצעים מרשימים של 16.3 נקודות ו-9.3 ריבאונדים בטורניר הקדם-אולימפי, אך לא הצליח לסייע לסלובנים להשיג את הכרטיס הנכסף לפריז.

שחקני דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ', דניאל גאפורד. Sam Hodde, GettyImages
ביחד גם בנבחרת? דונצ'יץ' וגאפורד/GettyImages, Sam Hodde

גאפורד, שהגיע לדאלאס באמצע העונה שעברה מוושינגטון, שדרג משמעותית את המאבס והיה חלק חשוב במסע לגמר ה-NBA. ביחד עם דונצ'יץ' רשם את הממוצעים הטובים בקריירה - 11.2 נקודות (78 אחוז מהשדה), 6.9 ריבאונדים ו-1.9 חסימות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully