וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה את אמריקה: סבאלנקה זכתה באליפות ארה"ב הפתוחה

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 1:14

ארינה סבאלנקה נכנעה אשתקד לקוקו גוף האמריקאית בגמר בניו יורק, וגם הפעם פגשה יריבה מקומית בדמותה של ג'סיקה פגולה, אבל השנה זה הסתיים עם הגרנד סלאם השלישי בקריירה והראשון בארצות הברית של המדורגת 2 בעולם עם 5:7, 5:7 בחגיגה בלארוסית

תקציר גמר סינסינטי: ארינה סבאלנקה - ג'סיקה פגולה 3:6, 5:7/ספורט1

מערכה אחת בלבד השמיטה ארינה סבאלנקה במהלך אליפות ארצות הפתוחה, והלילה (בין שבת לראשון) היא המשיכה את המומנטום המצוין כדי להניף לראשונה בקריירה את הגרנד סלאם האמריקאי והשלישי בסך הכל אחרי שתי זכיות באליפות אוסטרליה הפתוחה.

אחרי ההפסד לקוקו גוף האמריקאית בגמר של שנה שעברה, המדורגת 2 בעולם רצתה להשיג זכייה ראשונה על אדמת אמריקה ופגשה פעם נוספת יריבה אמריקאית, הפעם בדמותה של ג'סיקה פגולה. המערכה הראשונה נפתחה עם שתי שבירות של הבלארוסית שעלתה ל-2:5 מהיר, אבל קאמבק ענק של פגולה קבע 5:5 מותח שפתח שוב את תמונת הגמר. שני משחקונים מותחים הסתיימו לטובת סבאלנקה שניצחה 5:7 ועלתה ליתרון במשחק.

המערכה השנייה נפתחה עם עוד שבירה של סבאלנקה שעלתה ל-1:3 מהיר, אבל דווקא אז משהו השתנה ופגולה עם שתי שבירות עלתה ל-3:5. הבלארוסית הגיבה טוב עם שבירה משל עצמה בדרך ל-5:5. שבירה נוספת בסוף המערכה עם שתי נקודות טורניר העניקו 5:7 לסבאלנקה שסוף סוף זכתה בגרנד סלאם בארה"ב.

ארינה סבאלנקה טניסאית בלארוסית. GettyImages
עשתה זאת. סבאלנקה/GettyImages
סטף קרי שחקן גולדן סטייט. GettyImages
הגיע לגמר. קרי/GettyImages

מהלך המשחק

מערכה 1

שתי הפיינליסטיות שמרו על ההגשות הראשונות שלהן, אבל אז פגולה הצליחה לשבור את סבאלנקה ועלתה ל-1:2. הבלארוסית התעשתה ומתחה את האמריקאית לשובר שוויון במשחקון, בו היא ניצחה ושברה בחזרה עם 2:2. סבאלנקה המשיכה להציג טניס נהדר, שמרה על ההגשות שלה ושברה פעם נוספת בדרך ל-2:4 משמעותי. הבלארוסית התקשתה במשחקון ההגשה הבא עם קאמבק של פגולה, אך הצליחה לעלות ל-2:5. האמריקאית צימקה ושברה פעם נוספת כדי להשוות ל-5:5 מדהים. פגולה המשיכה להקשות על סבאלנקה שאחרי מאבק עיקש שמרה על ההגשות ועלתה ל-5:6. עם משחקון הגשה אחרון של האמריקאית, השתיים נאבקו עד טיפת הזיעה האחרונה, ובסופו של דבר סבאלנקה שבר בפעם השלישית במערכה ועלתה ליתרון 5:7 עם 0:1 במערכות.

ארינה סבאלנקה טניסאית בלארוסית. GettyImages
פתיחה טובה למדורגת 2 בעולם. סבאלנקה/GettyImages
ג'סיקה פגולה טניסאית אמריקאית. GettyImages
כמעט התייאשה, וביצעה קאמבק. פגולה/GettyImages

מערכה 2

סבאלנקה המשיכה את המומנטום מסוף המערכה הראשונה ועלתה ל-0:2 מהיר עם שבירה מוקדמת. כל אחת מהטניסאיות שמרה על ההגשות שלה, כשהבלארוסית עלתה ל-1:3. פגולה חזרה לעצמה כששברה בחזרה, צימקה ל-3:2 ושמרה על ההגשות עם 3:3 דרמטי. האמריקאית שברה בפעם השנייה במערכה ועלתה ל-3:4 כשהיא דוהרת אל עבר ניצחון במערכה. סבאלנקה הצליחה לצמק ל-5:4 ושברה בפעם השנייה במערכה עם נקודה אדירה שהשוותה את המערכה ל-5:5. הבלארוסית שמרה על ההגשות שלה, שברה פעם נוספת במשחק ועם 5:7 ו-0:2 במשחק זכתה באליפות ארצות הברית הפתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully