וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק גדול לפנאתינייקוס: ג'די אוסמן מצטרף לאלופת אירופה

עודכן לאחרונה: 7.9.2024 / 12:12

התשובה לפורנייה: הבעלים ינאקופולוס הצהיר חגיגית באינסטגרם שלו - הטורקי מגיע אחרי שבע שנים ב-NBA. קלע אשתקד 6.8 נקודות למשחק בספרס

שמעון מזרחי פוגש את שחורציאניטיס ופפאלוקאס לפני משחק ההוקרה ליורגוס פרינטזיס/באדיבות מכבי תל אביב

מירוץ החימוש המרתק של אולימפיאקוס ופנאתינייקוס נמשך. אחרי שהאדומים מפיראוס הנחיתו את אוון פורנייה, הגיבה היום (שבת) אלופת אירופה עם רכש משלה הישר מה-NBA: ג'די אוסמן. הבעלים דימיטריס ינאקופולוס הכריז על כך בחשבון האינסטגרם שלו, ובכך פאו העמיקה עוד יותר את הסגל המשופע שלה. לפי דיווחים, גם לוס אנג'לס לייקרס, אנאדולו אפס ופרטיזן בלגרד לטשו עיניים לכיוונו של כוכב נבחרת טורקיה, שבחר בסופו של דבר בקבוצת הפאר מאתונה.

מוקדם יותר הקיץ הנחיתה פנאתינייקוס את לורנזו בראון, וגם שחקן נוסף מה-NBA - הסנטר הטורקי עומר יורצבן. אוסמן, כך ניתן לשער, יתפוס את מקומו של מריוס גריגוניס בחמישייה הנוצצת של ארגין עתמאן, ואמור לפתוח לצד קוסטס סלוקאס, קנדריק נאן, דינוס מיטוגלו ומתיאס לסור. הספסל של פאו יכלול בין היתר את לורנזו בראון, ג'ריאן גרנט, גריגוניס, יואניס פפאפטרו, חואנצ'ו הרננגומס, יורצבן, קוסטס אנטטוקומפו ואחרים.

שחקן סן אנטוניו ספרס ג'די אוסמן. Mike Christy, GettyImages
תקע יתד ב-NBA, וכעת שב לאירופה. אוסמן/GettyImages, Mike Christy

אוסמן (29, 2.01 מ') פרץ במדי אנאדולו אפס ועזב אותה כדי להגשים את חלום ה-NBA שלו ב-2017. אחרי שש עונות לא רעות במדי קליבלנד (כולל 13 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק ב-2018/19) נשלח בקיץ שעבר בטרייד לסן אנטוניו, שם העמיד ממוצעים של 6.8 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק מהספסל של גרג פופוביץ', ב-17.6 דקות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully