וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארסלי יהפוך למאמן אנגליה הקבוע? "הכל בידיים שלו"

עודכן לאחרונה: 7.9.2024 / 9:57

בממלכה ממתינים להופעת הבכורה של המאמן הזמני מול אירלנד (19:00, ספורט4), פול מרסון: "אוהב מה שעשה עם הסגל". גם הערב לא ישיר את ההמנון

תקציר ניצחון החוץ של איטליה 1:3 על צרפת בליגת האומות/ספורט1

לי קארסלי יערוך הערב (שבת, 19:00, ספורט4) את הופעת הבכורה שלו כמאמנה הזמני של נבחרת אנגליה, עם משחק חוץ מול אירלנד במסגרת ליגת האומות. בממלכה מנבאים טובות למאמן שרשם הצלחות עם הנבחרת הצעירה של אנגליה, ולפי שחקן העבר פול מרסון - הוא ראוי להזדמנות כדי להוכיח שמגיע לו לקבל גם את התקפיד באופן קבוע.

"כל המשחקים הקרובים ניתנים לניצחון", אמר מרסון. "אפשר לתת לשחקנים לעשות את שלהם, ואם לי ינצח את כל ששת המשחקים, למה לוותר עליו - ומי בכלל ירצה להחליף אותו? הכל בידיים שלו, אחרת בהתאחדות מלכתחילה היו מביאים מאמן אחר. הוא בקלות יכול לנצח את כל ששת המשחקים שלו". נבחרת שלושת האריות תפגוש עד נובמבר את אירלנד, פינלנד ויוון - כל אחת בבית ובחוץ, ואכן, אין סיבה שאנגליה הפייבוריטית תשמיט נקודות.

"אני אוהב מה שהוא עשה עם הסגל", הוסיף מרסון. "הוא עשה את זה בדרך שלו. הוא הביא שחקנים שעבד איתם בעבר, שנמצאים בכושר. זה מרגיש קצת כמו ב-2000, כשפיטר טיילור מונה למאמן זמני והפך את דייויד בקהאם לקפטן ושינה את הנבחרת. זה עזר למאמן הבא. לקארסלי יש סיכוי. הוא עבד עם הרבה מהשחקנים הללו וינסה להנחיל את הדרך שלו".

מאמן נבחרת אנגליה, לי קארסלי. רויטרס
מכיר היטב את הדור הבא. קארסלי/רויטרס

קארסלי, כאמור, עבד בנבחרת אנגליה הצעירה - ואין מתאים ממנו לשלב צעירים נוספים. למשחק הקרוב הוא כבר זימן במפתיע את אנג'ל גומס, בוגר מחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד שעבר לליל. "יהיה מעניין לראות אותו", ניתח מרסון, "הדור הבא כבר הגיע. אנחנו כל הזמן מדברים על דור הזהב, אבל במוקדם או במאוחר צריך להחליף אותו. היינו בחצאי גמר ובגמרים ולא הצלחנו לזכות. צריך לבצע שינויים".

כך או כך, המאמן הזמני לא מתכוון לשיר את ההמנון הערב מול אירלנד, אותה ייצג בעבר כשחקן. "זה משהו שתמיד היה לי קשה כששיחקתי עבור אירלנד", סיפר. "ניסיתי להתמקד במשחק ולקחתי את זה איתי גם לאימון. אני חושב על היריבה, על הפעולות הראשונות שלנו במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully