וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל שוב אכזבה, דוריבל: "צריך סבלנות, מה שאין במדינה שלנו"

המאמן המושמץ הגן בעיקר על ויניסיוס אחרי ה-0:1 החלש על אקוודור: "בעבר ניימאר היה צריך להיות הפיתרון שלנו, התהליכים יקחו זמן"

תקציר: ברזיל - אקוודור 0:1/ספורט1

הקמפיין המאכזב של נבחרת ברזיל במוקדמות המונדיאל נמשך גם הלילה (בין שישי לשבת). הסלסאו אמנם קטעו בשעה טובה ומוצלחת רצף של שלושה הפסדים במוקדמות (לאורוגוואי, קולומביה וארגנטינה החזקות), אך גם ה-0:1 על אקוודור לא ממש נתן תחושת ביטחון לקראת המשך הדרך. אחרי שבעה מחזורים מדורגת ברזיל במקום הרביעי עם 10 נקודות - שמונה פחות מארגנטינה המוליכה. הקהל בקוריטיבה הגיב בשריקות בוז עם תום 90 הדקות.

מי שאמור להיות הכוכב הבלתי מעורער של הנבחרת הזו הוא ויניסיוס, שהתקשה למצוא את עצמו ובסיום קיבל גב ממאמנו. "צריכים להיות רגועים איתו", אמר דורביל ג'וניור. "היו לנו את אותן ציפיות עבור ניימאר, הוא תמיד היה צריך להיות הפיתרון לבעיות שלנו. יש פה נבחרת מאוזנת יותר. אין ספק שוויני יכול לעשות את ההבדל, אבל בחודשים מסוימים רודריגו יצטיין ובאחרים הוא. צריך להבין שהתהליכים לוקחים זמן ולבקש סבלנות, מה שאין במדינה שלנו".

שחקן נבחרת ברזיל ויניסיוס. MAURO PIMENTEL/AFP, GettyImages
עדיין יש עוד הרבה עבודה. ויניסיוס/GettyImages, MAURO PIMENTEL/AFP

המאמן המושמץ הוסיף ואמר: "בואו ננסה לשקם את הביטחון בנבחרת שלנו. יש פה שחקנים נהדרים שמשחקים בקבוצות הגדולות בעולם. תוך שנתיים, אין לי ספק שהשחקנים הללו יהיו אגרסיביים בדיוק כמו שהקהל רוצה, וישחקו עם עוד יותר ביטחון".

כובש שער הניצחון החשוב רודריגו הוסיף: "אני מאוד צעיר, רק בן 23, אבל כבר אחד הוותיקים בנבחרת. כולנו לוקחים אחריות. למשך תקופה ארוכה בנבחרת האחריות היתה רק על ניימאר, כולנו סמכנו עליו ומחכים שיחזור, אבל בפגישה הראשונה עם דוריבל הוא אמר לנו שכולנו צריכים לשאת באחריות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ביום שלישי בערב המוקדמות יתחדשו, כשקולומביה תארח את ארגנטינה לקרב ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully