וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס בכה, צפו בפרידה המרגשת: "משאיר מורשת לדורות הבאים"

כוכב נבחרת אורוגוואי ערך את משחקו האחרון בנבחרת ("אין לי מילים") וזכה לברכה מצולמת גם ממסי: "תמיד נתת הכל, עד יומך האחרון"

תקציר: אורוגוואי - פרגוואי 0:0/ספורט1

ערב מרגש במיוחד עבר על לואיס סוארס הלילה (בין שישי לשבת), כשרשם את הופעת הפרידה שלו מנבחרת אורוגוואי. החלוץ בן ה-37 עלה לכר הדשא נרגש, על סף בכי, והזיל דמעה גם בטקס שנערך לכבודו, בו שלח בין היתר ליאונל מסי ברכה מצולמת:

"רציתי לברך אותך ביום כל כך חשוב", אמר חברו של סוארס לאינטר מיאמי. "הייתי בר מזל להיות לצידך ואני יודע כמה קשה היתה ההחלטה הזו שלך. אני יודע כמה חשוב היה לך לשחק בנבחרת. אני מקווה שתהנה מהטקס הזה, כי זה מגיע לך. תמיד נתת הכל, עד יומך האחרון. אתה משאיר אחריך מורשת גדולה לדורות הבאים. זה סיום של פרק מפואר בקריירה שלך, ואני מקווה שנותרו לך עוד הרבה שנים בכדורגל. אני שמח שנבלה יחד בזמן הקרוב. חיבוק גדול. אני אוהב אותך מאוד".

במשחק עצמו אמנם אכזבה אורוגוואי וסיימה ב-0:0 בלבד עם פרגוואי, אף שהיתה טובה יותר, אך גם זה לא העיב על הערב המרגש של סוארס, שזכה לתשואות חמות מהקהל שכל כך אוהב אותו.

"אין לי מילים להודות לכל אחד ואחד מכם", אמר הכוכב לאוהדים עם ום המשחק. "הנבחרת הזו היתה חשובה לי מאוד. אני זוכר תקופה בה בקושי עלינו למונדיאל, בה קראו לנו בוגדים, אנשים לא הבינו כמה נלחמנו עבור החולצה הזו. עברתי כאן רגעים קשים. סבסטיאן אבראו התייחס אלי כמו בן כשהתחלתי את דרכי. דייגו פורלאן דאג לי. אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה ולהבהיר שאורוגוואי גדולה יותר מכל שחקן או מאמן. מחר אהפוך לאוהד. תחי אורוגוואי, תמיד אהיה אסיר תודה על התמיכה".

ביום שלישי בערב המוקדמות יתחדשו, כשקולומביה תארח את ארגנטינה לקרב ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully