וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק על הראשונה, וידאו על השניה: סיכום ההפסד של נבחרת ישראל

7.9.2024 / 7:33

המשחק הרשמי הראשון של רן בן שמעון בנבחרת היה קיצוני: מחצית ראשונה איכותית ומפתיעה נגד בלגיה החזקה וקריסה בתחילת החצי השני שלמעשה גמרה את המשחק. ריאלית? זה הרבה יותר ממה שציפינו לראות

רן בן שמעון מדבר על המחצית הראשונה הטובה של נבחרת ישראל מול בלגיה/ניב דברת

אי אפשר לומר שנבחרת ישראל ירדה מאוכזבת לאחר ההפסד 3:1 נגד בלגיה אתמול (שישי). לאחר מחצית ראשונה מפתיעה, בחצי השני הבלגים העבירו הילוך והפערים באו לידי ביטוי, כשהתוצאה עושה חסד עם ישראל והקושי אותו חוותה בחצי השניה בא לידי בין היתר בכך שלא מעט שחקנים סיימו עם שרירים תפוסים. לפני המשחק האווירה הייתה אופטימית, בן שמעון דיבר עם השחקנים על להקשות על הבלגים, צפיפות ויציאה למעברים, ואפילו קווין דה בראונה סיפר בסיום על הקושי בחצי הראשון. המאמן הלאומי בהחלט ייקח את זה לאיטליה. בסיום לחץ ידיים לשחקנים והחמיא לחלקם ברמה האישית.

כאמור, בן שמעון ייקח מהמשחק הזה את המחצית הראשונה -העמידה הטובה, היכולת להקשות על הבלגים, המעברים, הדקות שישראל החזיקה בכדור - בהחלט מחצית מעל המצופה. בחצי השני הנבחרת עלתה חסרת ריכוז ובהמשך גם העייפות בלטה, כשבתווך עם כניסת דור פרץ, ג'אבר ודין דוד היו דקות טובות אך מעטות של הנבחרת. חוסר הריכוז ב-10 הדקות האלה זה משהו שבן שמעון יתעכב עליו לא מעט לקראת איטליה: הנבחרת ספגה בזמן הזה שני שערים, בעוד הבלגים החטיאו פנדל ויכלו להבקיע עוד שני שערים, משהו שלא צריך לקרות בזמן כל כך קצר.

בנוגע לעייפות, סביר להניח שנפילות פיזיות כאלה יהיו גם מול איטליה וצרפת, במיוחד כשחלק מהשחקנים לא רגילים לקצבים האלה. מדובר בפערים שקשה לצמצם כשאנחנו ללא שחקנים בחמש הליגות הבכירות ביבשת ולנבחרת כמו בלגיה היו חמישה כאלה על הספסל, שלא לדבר על ההרכב הראשון. אנחנו לא בליגה של נבחרות כאלה, רק מנסים לגרד סנסציה ואולי במשחק הירואי לגנוב משהו.

שחקן נבחרת ישראל, עומרי גנדלמן. ATTILA KISBENEDEK, GettyImages
אפשר לצפות לנפילות פיזיות גם בהמשך הקמפיין. גנדלמן/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK

ועדיין, אי אפשר היה שלא ליהנות מהדקות הטובות בחצי הראשון של השלישיה גלוך-סולומון-חלאיילי ובכלל מהעובדה שהנבחרת בהרבה דקות שיחקה ברמה שיוויונות מול הבלגים. מותר ליהנות מזה כפרובינציאלים, במיוחד כשאותה הנבחרת התרסקה מול איסלנד עם 4:1 רק במרץ האחרון בפלייאוף היורו בצורה מבישה. באופן כללי יש לנבחרת המון כישרון צעיר ויכולות בחלק הקדמי. אם בן שמעון יצליח למצוא פתרונות יצירתיים לקישור ולהגנה ברמות הגבוהות הנבחרת תעשה את הקפיצה, אך דברים ייקחו זמן ותידרש סבלנות. כך או כך, בבית ליגת האומות הנוכחי יחסי הכוחות מאוד ברורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ביום שני בליגת האומות (21:45):

ישראל - איטליה

צרפת - בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully