וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה חגגה בצרפת אחרי 70 שנה, ספאלטי: "גילינו מחדש שחקן פנטסטי"

שביעות רצון רבה באיטליה לאחר ה-1:3 בפריז, המאמן הילל את הקאמבק של טונאלי: "הופעה נפלאה". דימרקו: "היינו צריכים ניצחון כזה"

תקציר ניצחון החוץ של איטליה 1:3 על צרפת בליגת האומות/ספורט1

לוצ'אנו ספאלטי שיבח את "החוזק המנטלי" של שחקני נבחרת איטליה, אחרי ההתאוששות המרשימה מספיגה תוך 13 שניות בדרך לניצחון המרשים הערב (שישי) 1:3 בחוץ על צרפת. האזורי נראו מצוין ברוב שלבי המשחק בפארק דה פראנס, חגגו על אדמת צרפת לראשונה זה 70 שנה וינסו להשיג ניצחון נוסף בבית 2 של דרג א' בליגת האומות ביום שני, כאשר יגיעו לבודפשט כדי "להתארח" אצל נבחרת ישראל.

"זה היה המפתח, השחקנים הגיבו מיד", התגאה ספאלטי. "הם ידעו להירגע ואז שיחקו את המשחק כפי שרצינו. אין לי אלא להחמיא להם. זה היה ניצחון חשוב, אבל זה אף פעם לא מספיק - תמיד אפשר לעשות דברים טוב יותר. בחרנו חבורה שתמיד נשארת במשחק, כולל שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם. תשוקה אישית ורצון הם המפתח לכל הצלחה".

המאמן החמיא במיוחד לסנדרו טונאלי, שחזר לנבחרת אחרי שנה בה היה מורחק בגלל הימורים בלתי חוקיים: "ההופעה שלו הייתה נפלאה. פחדנו שהוא לא יוכל להחזיק 90 דקות, אבל בחמש הדקות האחרונות הוא עשה ספרינט לאחור והציל שער. גילינו מחדש שחקן פנטסטי".

ג'ובאני די לורנצו עם סנדרו טונאלי שחקני נבחרת איטליה. Claudio Villa, GettyImages
קאמבק מרשים. סנדרו טונאלי עם ג'ובאני די לורנצו/GettyImages, Claudio Villa

פדריקו דימרקו, שהבקיע את שער השוויון הנהדר מהאוויר לאחר הקפצה בעקב של טונאלי, אמר בסיום: "לא קל לחזור לעניינים אחרי היורו. היינו צריכים את הניצחון הזה בשביל המוראל. שיחקנו טוב מאוד, אנחנו מרוצים מההופעה והתוצאה. לא קל לנצח את צרפת, בטח בבית שלה, אז נצטרך להיבנות מזה".

ג'אקומו רספאדורי, כובש השער השלישי: "ידענו שזו הדרך לבנות משהו חיובי. היינו צריכים להתחיל מחדש אחרי קיץ רע, תפסנו שליטה וידענו לחזור לעניינים אחרי פיגור מוקדם. תפקיד החלוץ השני הכי מתאים לי, כי אני יכול לשתף פעולה עם החלוץ וגם לעשות מהלכים עם הקשרים. אני חושב שכך אני מביא עצמי לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully