וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט ונבחרת זמביה הפסידו 2:0 לחוף השנהב

עודכן לאחרונה: 7.9.2024 / 0:09

המאמן הישראלי התחיל את מוקדמות אליפות אפריקה עם הפסד צפוי: קאנגווה ואמפנדה פתחו אצלו, קראסו המחליף הכריע (73 ו-84)

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 6.9/ספורט1

אברהם גרנט ונבחרת זמביה פתחו הערב (שישי) את מוקדמות אליפות אפריקה עם הפסד 2:0 בבואקה מול האלופה המכהנת, חוף השנהב החזקה. זמביה החזיקה מעמד במשך 73 דקות, עד שז'אן פיליפ קראסו המחליף, שהיה בסך הכול שתי דקות על המגרש, ירה בשמאל את הראשון של המארחת. קראסו, ששיחק אצל ברק בכר בעונה שעברה ועבר בקיץ האחרון מהכוכב האדום בלגרד לפריז FC, השלים צמד שש דקות לסיום והעניק לאלופה שלוש נקודות במחזור הראשון של בית ז' במוקדמות.

קינגס קאנגווה, קשרה של הפועל באר שבע, פתח בהרכב של גרנט יחד עם גיפט אמפנדה, בלם הפועל ראשון לציון שגם ספג כרטיס צהוב. צ'יפיוקה סונגה מהפועל פתח תקוה נותר על הספסל.

שתי הראשונות בבית יעפילו לטורניר היבשתי, וזמביה תארח ביום שלישי את סיירה לאון, שהתחילה את המוקדמות עם 0:0 מול צ'אד. גרנט יקווה לקטוע רצף של שישה הפסדים בכל המסגרות.

אברהם גרנט מאמן נבחרת זמביה. SIA KAMBOU/AFP, GettyImages
הזדמנות לקטוע את רצף ההפסדים ביום שלישי. אברהם גרנט/GettyImages, SIA KAMBOU/AFP

סנגל ספגה 1:1 מפתיע בתוספת הזמן בבית מול בורקינה פאסו. סאדיו מאנה העניק למארחת יתרון בדקה ה-16, אבל אוסני בודה הימם בדקה ה-95. מרוקו חגגה 1:4 על גאבון עם צמד פנדלים של חכים זייש, שער בכורה של ברהים דיאס מריאל מדריד וקינוח של איוב אל קעבי, כשמנגד פייר אמריק אובמיאנג רק צימק בפנדל. מוחמד סלאח לא כבש ב-0:3 של מצרים על כף ורדה בקהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully