וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "ספגנו גולים מכוערים, אבל ראיתי דברים יוצאים מהכלל"

ניב דברת, דברצן

6.9.2024 / 23:53

מאמן הנבחרת סיפר על תחושה "מרה-מתוקה" אחרי ההפסד לבלגיה: "ברור שאנחנו לא שם, אבל אנחנו מאמינים שנהיה". חלאילי: "מקווה שהמאמן שלי צפה במשחק"

רן בן שמעון מדבר על המחצית הראשונה הטובה של נבחרת ישראל מול בלגיה/ניב דברת

נבחרת ישראל החלה הערב (שישי) את קמפיין ליגת האומות בדרג א' עם הפסד 3:1 לבלגיה שאירחה אותה בדברצן, הונגריה. רן בן שמעון, במשחקו הרשמי הראשון כמאמן הנבחרת, הציב את ענאן חלאילי בחוד וראה את שחקניו בלא מעט דקות טובות במחצית הראשונה, אבל לאחר ההפסקה הבלגים כבר עשו ככל העולה על רוחם ודהרו לניצחון עם צמד של קווין דה בראונה ושער בתווך של יורי טילמאנס. חלאילי היה אחראי לשוויון הזמני בדקה ה-36, עם נגיחה שפגעה בטימותי קסטאנייה ונרשמה לבסוף כשער עצמי. יואב ג'רפי עצר פנדל של לואיס אופנדה בהופעה הרשמית הראשונה שלו בשער הנבחרת.

בן שמעון סיכם: "במחצית הראשונה הייתי מאוד-מאוד מרוצה מזה שהיה קשר ישיר בין מה שעבדנו עליו האימונים למה שקרה בפועל. אני חושב שיכולנו להוציא קצת יותר במעברים ונעשה את זה בעתיד. המחצית השנייה? צריך להאריך את דקות הריכוז שלנו... אבל, ראיתי דברים יוצאים מן הכלל במשחק. צריך לזכור ששיחקנו נגד שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש. ראיתי הרבה דברים מעודדים".

רן בן שמעון עם שחקני נבחרת ישראל. רויטרס
דורש יותר ריכוז. בן שמעון/רויטרס

בן שמעון הוסיף על הירידה התלולה במחצית השנייה: "כל סיבה שננקוב בה תהיה צודקת, אבל בסופו של דבר כשאתה לא שומר על ריכוז אתה מיד משלם במזומן. קצת מרגיז אותי שקיבלנו גולים 'מכוערים'. זה חלק מהתהליך, אנחנו רוצים לשחק כדורגל ויש לזה לפעמים מחיר. יחד עם זאת, עד הדקה ה-90 השחקנים היו מחויבים - הייתה נפילה שהיה קשה לקום ממנה והם עשו את זה. אני יוצא בתחושה מרה-מתוקה".

המאמן המשיך: "אני רואה קדימה, אני רואה מה אפשר לעשות. יש פה שחקנים טובים שאחרי שהם ייכנסו לעניינים בקבוצות שלהם לא ניפול גופנית - היום נפלנו פיזית. ברור שאנחנו עדיין לא שם, אבל אנחנו מאמינים שנהיה שם. רציתי לנצח, נעשה תחקיר טוב טוב על מה שהיה פה ונעשה שיפורים תוך כדי תהליך חשיבה".

על החילופים המוקדמים: "היינו צריכים לעצור קצת את הדקות הרעות. היה לי ספסל יוצא מן הכלל, יש שחקנים שלא שיחקו היום וישחקו נגד איטליה. מאוד אהבתי את הגישה, גם של מי שלא שיחק".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון. ATTILA KISBENEDEK, GettyImages
"בקרוב אחזור להיות מנור שאתם מכירים". סולומון/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK

מנור סולומון שענד את סרט הקפטן, סיכם: "הפתיחה הייתה מאוד חיובית, יצרנו הזדמנויות. במחצית השנייה רצינו לשמור על התוצאה ולצאת קדימה, אבל נגררנו אחורה ובלגיה הגיעה למצב אחרי מצב. שיחקנו נגד נבחרת ברמה הכי גבוהה שיש, עם השחקנים הכי טובים בעולם. אחרי החצי השני ברור שהגיע לנו להפסיד".

על ההמשך אמר סולומון: "זו נבחרת צעירה, עם מאמן חדש ושיטה חדשה. אני בטוח שממשחק למשחק נלך ונשתפר. יש פה שחקנים מאוד מוכשרים, צריך הרבה תיאום ועבודה. יש הרבה דברים חיוביים, עם עוד קצת עבודה באימונים נראה הרבה יותר טוב".

שחקן הכנף הוסיף: "מאוד התרגשתי לענוד את סרט הקפטן בפעם הראשונה, תמיד חלמתי על זה. לא שיחקתי כדורגל כמעט שנה, אז אני עדיין לא בשיאי ואפשר לראות את זה. בקרוב אחזור להיות מנור שאתם מכירים. החילוף? אני ביקשתי אותו כי התחלתי להרגיש כיווצים בשרירים - זה מאוד טבעי אחרי פציעה והרבה זמן בלי לשחק".

ענאן חלאילי, ממנו שוב "נלקח" שער בכורה במדי הנבחרת הבוגרת, אמר בסיום: "אנחנו חבורה של גברים. עבדנו בצורה טובה ונהיה מוכנים לאיטליה. נתכונן אליהם בצורה הכי טובה שיש. אני מקווה שהמאמן שלי בסן ז'ילואז ראה את המשחק".

ביום שני בליגת האומות (21:45):

ישראל - איטליה

צרפת - בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully