וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה סעיף היציאה? הרשת בהלם מאירוסי דניאל פרץ עם נועה קירל

גם בעולם הספורט הופתעו מהחדשות המשמחות של סוף השבוע, וברשת הסתלבטו כמיטב המסורת: האם שחקני הנבחרת ייצאו לחגוג במחצית?

תיעוד החגיגות ע"י ניב, אחיה של נועה קירל/אינסטגרם

החדשות המשמחות על האירוסים בין דניאל פרץ לנועה קירל, תפסו גם את עולם הספורט בהפתעה. שוער באיירן מינכן וכוכבת הפופ מנהלים מערכת יחסים מתוקשרת מזה זמן מה, שמידת האותנטיות שלה הוטלה בספק על ידי רבים - והיה מי שאף הגדיר אותה כזוגיות לצרכי יח"צ.

ההודעה של השניים הערב (שישי) הפתיעה רבים, והוכיחה כי מאחורי ההלצות, ההסתלבטויות והספקות בנוגע לזוגיות המתוקשרת אין אפילו טיפת אמת.

כמובן שההודעה תפסה רבים מחובבי הכדורגל זמן קצר לפני משחקה של נבחרת ישראל נגד נבחרת בלגיה (ממנו נעדר פרץ בגלל פציעה), והעסיקה את רובם אפילו יותר מאשר המשחק עצמו.

קבלו את מיטב התגובות להודעה המפתיעה של סוף השבוע.

נועה קירל ודניאל פרץ מאורסים. דניאל פוטרמן,
פאוור קאפל. פרץ וקירל/דניאל פוטרמן

קירל העלתה לפני זמן קצר תמונה של טבעת האירוסין בצירוף הכיתוב "לנצח". דקות לאחר מכן פרסם אחיה של נועה, ניב קירל, סרטון המתעד את החגיגות בבית המשפחה. דניאל פרץ שיתף את וואלה סלבס: "אני מאושר ומתרגש".

כזכור, מערכת היחסים בין קירל ופרץ החלה שבועות ספורים לאחר שקירל נפרדה מבן זוגה הקודם, הדוגמן תומר הכהן אחרי שנה וחצי של זוגיות.

בחודש מרץ האחרון התראיינה קירל למהדורת "אולפן שישי" וסיפקה הצצה למערכת היחסים המסקרנת. "דניאל נמצא במינכן, הקריירה שלו היא פה וזו קריירה שהיא 24/7, אז פתאום אני צריכה להתאים את עצמי ללו"ז של מישהו אחר וזה עוד לא קרה לי עד היום, זה מאוד חדש לי. אבל יש בזה משהו נחמד. פתאום אני הולכת לסופר, או מסתובבת בחנויות לפעמים כשאני כאן. אלה דברים שאני פחות יכולה לעשות אותם בארץ. אז זה נחמד, אבל אחרי כמה ימים זה כבר... אני אומרת, תכירו אותי".

על החיבור האישי שלה לכדורגל, אמרה קירל "עד עכשיו אני מנסה להבין. זה מסובך", ושיתפה: "אני זוכרת שבאחת הפעמים שכזה ישבנו, אחד הדייטים הראשונים, אז אמרתי משפט ואז אמרתי 'הם מחפשים את הצהוב'. והוא שאל אותי מה זה צהוב. מבחינתו צהוב זה היה מכבי".

דניאל פרץ לצד נועה קירל. אינסטגרם, דניאל פרץ, אתר רשמי
הכל החל בבלומפילד. פרץ וקירל/אתר רשמי, אינסטגרם, דניאל פרץ

על הביקורת שהופנתה כלפיהם בתחילת הזוגיות, אמרה: "אני מתחילה מערכת יחסים ואז אומרים 'זה לא אמיתי, זה יחסי ציבור'. איך אפשר להגיד דבר כזה? אני לא מרגישה צורך להצטדק, אלה החיים שלי בסופו של דבר, אני עושה מה שטוב לי ומה שאני מרגישה שלמה איתו ובסוף זה מנצח".

"אם היית שואל אותי לפני שנה אם הייתי נכנסת לקשר בשלט רחוק הייתי ממש צוחקת", סיפרה קירל. "כי אני מאוד אוהבת חום ואהבה, ושכל הזמן נמצאים לידי. זה גם מה שהייתי רגילה. אבל אני מאמינה שכשזה נכון וכשזה טוב, זה לא באמת משנה".

לפני כחודשיים, ביום הולדתו של פרץ, קירל העלתה פוסט ברכה לאינסטגרם שבו כתבה: "יום הולדת שמח לחבר הכי טוב שלי, אתה הכל בשבילי". פרץ הגיב: "תודה אהבת חיי, את כל העולם שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully