וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל ניצחון במשחק ההוקרה: פרינטזיס ניצח את מכבי תל אביב

הפורוורד האגדי נכנס לדקות האחרונות בערב בו הופרשה גופייתו והכניע את הצהובים עם סל ניצחון שקבע 83:84 בפיראוס. לויד כיכב עם 21 מנגד

שמעון מזרחי פוגש את שחורציאניטיס ופפאלוקאס לפני משחק ההוקרה ליורגוס פרינטזיס/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב עורכת הערב (שישי) ניסוי כלים ראשון. הצהובים פוגשים את אולימפיאקוס במשחק ההכנה הראשון של העונה, כחלק מערב הוקרה מיוחד של הקבוצה מפיראוס לשחקן העבר האגדי יורגוס פרינטזיס. הצהובים חסרים את עומר מאייר שלא המריא עם הקבוצה למשחקי ההכנה, וככל הנראה גם יתנו מנוחה לג'ון דיברתולומיאו וג'יילן הורד שסוחבים פציעות קלות.

מנגד, שישה שחקנים יערכו הופעות בכורה במדי הקבוצה של קטש, כולל ג'ורדן לויד, רוקאס יוקובאיטיס, ליוואי רנדולף, ווניין גבריאל, וויל ריימן וקובי סימונס שנבחן בקבוצה.

מנגד, היוונים שבנו את אחד הסגלים הנוצצים והמסקרנים ביורוליג, יופיעו למשחק עם 10 שחקנים בלבד. תומאס ווקאפ, קוסטאס פפאניקולאו, נייג'ל וויליאמס-גוס וגם אוון פורנייה, המצטרף החדש שהגיע במעבר מתוקשר מה-NBA, לא ישחקו בשל פציעות. גם קינן אוואנס ומוסטפה פאל שייעדרו תקופות ארוכות, כמובן לא יירשמו - אבל הסגל שיעמוד לרשות יורגוס ברצוקאס עדיין יכלול מספר שחקנים בכירים כמו טיילר דורסי, לוקה וילדוסה, סשה וזנקוב, אלכס פיטרס ועוד.

מכבי תל אביב תערוך בעוד שמונה ימים את משחק ההכנה השני שלה, כשתפגוש את באיירן מינכן בקפריסין.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ורדן לויד 21, רומן סורקין 13, תמיר בלאט 12, רוקאס יוקובאיטיס 11, ווניין גבריאל וליוואי רנדולף 6 כל אחד.

ג'ורדן לויד, מכבי תל אביב, מול טיילר דורסי, אולימפיאקוס. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
בסוף הכל התנקז לרגע אחד. ג'ורדן לויד מול טיילר דורסי/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם תמיר בלאט, ג'ורדן לויד, ליוואי רנדולף, רומן סורקין ו-ווניין גבריאל. ג'ורדן לויד פתח היטב עם 4 נקודות רצופות, ומנגד סשה וזנקוב היה המוציא לפועל העיקרי בצד של אולימפיאקוס. אחרי 5 נקודות של סורקין, קטש העלה את ההרכב השני כולל רוקאס יוקובאיטיס והנבחן קובי סימונס ומכבי תל אביב עלתה ליתרון 13:18, אבל היוונים סיימו את הרבע בריצת 0:7 בדרך ליתרון 18:20.

ג'ורדן לויד להט בפתיחת הרבע השני והוביל ריצת 0:12 של הצהובים, בסיומה הם עלו ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק, 20:30. מנגד סשה וזנקוב המשיך לצבור נקודות, אבל גם רומן סורקין נראה טוב בצד השני ודקה וחצי למחצית, היתרון של מכבי תל אביב עמד על 8. לקראת ההפסקה וזנקוב המשיך לצמק את הפער, ובמחצית קוזז היתרון של מכבי תל אביב ל-4 בלבד, 36:40.

מכבי תל אביב פתחה היטב את הרבע השלישי. ליוואי רנדולף שלא קלע במחצית הראשונה פתח אותה עם ארבע נקודות, סורקין ולויד הוסיפו עוד סלים משלהם וברצוקאס לקח פסק זמן כשהצהובים ביתרון שיא - 42:54. שאקיל מקיסיק עלה מהספסל של אולימפיאקוס והחזיר אותה לאט לאט למשחק, עם 7 נקודות רצופות. סימונס נפצע אחרי החלקה במתפרצת, ושלשה נוספת של מקיסיק קבעה את תוצאת הרבע - 60:62 בלבד למכבי תל אביב.

המהפך היווני הושלם בתחילת הרבע הרביעי עם שתי קליעות עונשין של וזנקוב, ומקיסיק המשיך בדקות הטובות עם חדירות אסרטיביות לסל שהולידו נקודות או אסיסטים. ג'ורדן לויד ותמיר בלאט השאירו את מכבי תל אביב קרובה, כשגם שלשה של יורגוס פרינטזיס - שעלה לדקות האחרונות במשחק ההוקרה לכבודו - לא שוברת את הצהובים. סלים של לויד ויוקובאיטיס הקפיצו את היתרון של מכבי תל אביב ל-4 כשנותרה דקה וחצי, אבל דורסי צלף שלשה מנגד, ובהתקפה האחרונה של אולימפיאקוס פרינטזיס קיבל את הכדור וקלע בגויאבה אופיינית מחצי מרחק. יוקובאיטיס עוד ניסה לנצח את המשחק על הבאזר, אבל החטיא זריקה קשה. 83:84 לאולימפיאקוס בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully