וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורחים לרגע: דריל מייקון והזרים הנשכחים של מכבי ת"א

ויטור פבראני רשם קדנציה הזויה, סדריק סימונס הפציע ל-11 דקות והם ממש לא היחידים. פארסת הגארד הפצוע שנמצא בדרך החוצה מהמועדון, משלימה עוד הימור עגום בהיסטוריה של הצהובים

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש מדבר באימון הפתיחה/באדיבות מכבי תל אביב

דריל מייקון פלירטט עם מכבי תל אביב במשך חודשים ארוכים, וגם לאחר שנחת בישראל נראה נלהב מאוד מההזדמנות. אלא שבסופו של דבר, זו עשויה להתברר כעוד אחת מהקדנציות הקצרצרות שהצהובים כבר התנסו בהן בעבר, לצערם.

מייקון הצטרף למכבי תל אביב מלכתחילה כהימור שנוי במחלוקת, אחרי שעבר בחודש ינואר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו. תחילה יועד מייקון לקאמבק באיזור חודש נובמבר, והצהובים החתימו אותו בידיעה שיצטרכו לחכות - אולם השבוע התברר שהוא כשל בבדיקות הרפואיות, ושההערכה הראשונית בנוגע למשך היעדרותו הייתה אופטימית מדי.

כעת על פי "יורוהופס" הוא בדרך הבטוחה לשחרור מהמועדון, שיכניס אותו לרשימה שחורה.

רק לפני שבוע זה עוד נראה ככה

המקרה הזכור ביותר ואולי העגום ביותר מבחינת מכבי תל אביב, הוא זה של ויטור פבראני. הסנטר הברזילאי הצטרף לצהובים בקיץ 2015 בזמן שהתאושש מפציעה קשה, תחילה בתור נבחן. אחרי שחתם על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, כל הסימנים מסביב הראו שמדובר בהימור גדול מדי, והתחזיות התבררו כנכונות. פבראני שוחרר כעבור ארבעה חודשים, במהלכם הספיק לרשום 15 דקות בלבד במדים הצהובים.

עוד באותה עונה הוחתם מחליף לפבראני, שגם הקדנציה שלו הייתה מביכה למדי. החוזה הזמני עליו חתם ארינזה אונואקו הוארך פעם אחר פעם, למרות שהסנטר נראה רחוק מהרמה הנדרשת. זה הסתיים עם 11 הופעות בלבד.

קדנציה הזויה לא פחות במדי מכבי תל אביב רשם שחקן פנים אחר, סדריק סימונס. בינואר 2016 הנחיתו הצהובים גם את סימונס העלום למבחנים, למרות שגם הוא סבל מפציעות ברך חוזרות ונשנות. סימונס הספיק לרשום הופעה אחת בלבד במדים הצהובים, כשקיבל 11 דקות במשחק יורוקאפ. לאחר שבועיים הוא שוחרר, וגם הוא נעלם כלא היה.

גם ההחתמה של אלייז'ה מילסאפ בהמשך אותה שנה כושלת, גרמה להרמת גבות. מילסאפ הצטרף במהלך העונה על חוזה זמני, ושוחרר כעבור חודשיים בעקבות בעיות משמעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ויטור פבראני שחקן מכבי תל אביב עם ג'ורדן פארמר. ברני ארדוב
כישלון ידוע מראש. פבראני, משמאל/ברני ארדוב

המקרה של מייקון, כאמור, מחזיר את מכבי תל אביב שנים אחורה, לתקופה שחונה שרוב האוהדים ירצו לשכוח. הפעם הם לפחות יקוו שהימורים מהסוג הזה לא יחזרו על עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully