וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אחרי שנכשל בבדיקות, דריל מייקון ישוחרר ממכבי תל אביב

ביוון טוענים: אחרי שהגארד הפצוע לא עבר את הבדיקות והתגלה רק לאחר נחיתתו בישראל שקצב החלמתו איטי מהצפוי, הוא אמור לעזוב בקרוב. הצהובים יישארו עם קו אחורי דליל. הערב ב-22:30: הורד ודיברתולומיאו לא צפויים לשחק מול אולימפיאקוס

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש מדבר באימון הפתיחה/באדיבות מכבי תל אביב

ביוון טוענים: אחרי שנכשל בבדיקות הרפואיות לאחר הגעתו לישראל, דריל מייקון ישוחרר ממכבי תל אביב. על פי הדיווח ב"יורוהופס", הצהובים החליטו לוותר באופן סופי על הגארד, שמלכתחילה לא אמור היה לפתוח את העונה אחרי שעבר בינואר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו.

מייקון היה אמור לחזור לשחק בנובמבר - כחודש לאחר פתיחת העונה - אולם במועדון התאכזבו לגלות לאחר שנחת בישראל בשבוע שעבר, שקצב החלמתו איטי מהצפוי.

בשל כך, מיהרה מכבי להחתים אתמול (שלישי) את קובי סימונס, והוא ייבחן בתקופת ההכנה. אלא שספק אם הוא יהיה מסוגל לתת מענה מלא לנחיתות שנוצרה בשתי עמדות מפתח: הסמול פורוורד - ובעיקר הרכז.

האלופה בנתה על מייקון, לכשיחלים, כשחקן מוביל בשתי עמדות הגארד. נכון לעכשיו, רוקאס יוקובאיטיס ותמיר בלאט הם שני הרכזים היחידים בסגל (נוסף על עומר מאייר, שמקומו בקבוצה עדיין לא מובטח במאת האחוזים וממילא לא אמור להיספר כשחקן רוטציה ביורוליג).

שחקן מכבי תל אביב דריל מייקון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
פארסה מיד עם פתיחת האימונים. דריל מייקון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מעבר לכך, מצבת השחקנים של הקבוצה בעמדה מספר 3 היא אחת החלשות ביורוליג, והיחידים שמחזיקים אותה הם ליוואי רנדולף ורפי מנקו. אלא שבעלי המועדון הבהירו לאחרונה לצוות המקצועי כי לא יובא שחקן נוסף בשלב זה.

כדי למלא את המשבצת, יצטרכו הצהובים להופיע במשך דקות רבות עם שלושה שחקני פנים (כשג'יילן הורד או וויל ריימן יתופקדו כסמול פורוורדים) או עם ג'ורדן לויד בהרכבי שלושה גארדים. האפשרות לעשות זאת פוחתת כל עוד לא התווסף שחקן נוסף לסגל, ולויד יידרש להיות זה שיוביל את עמדת הסקנד גארד.

למייקון ניסיון של עונה אחת ביורוליג. הוא הגיע לפנאתינייקוס בקיץ 2021, כשדימיטריס פריפטיס החליף את עודד קטש, ורשם 13.1 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק. הקבוצה היוונית הייתה תקועה בתחתית הטבלה. במהלך הקריירה האירופית שלו הוא הופיע מייקון גם בגלאטסראיי ואוניקס קאזאן.

הערב (22:30) תערוך מכבי תל אביב משחק אימון ראשון העונה, כשתתארח אצל אולימפיאקוס החזקה והמלהיבה. ג'יילן הורד בספק גדול וכך גם ג'ון דיברתולומיאו. מנגד, עדיין לא ברור אם אוון פורנייה, שחקן החיזוק הנוצץ של הקבוצה מפיראוס, יעמוד לרשותו של יורגוס ברצוקאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully