וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברחוויין עונה: "לא רוצה לשחק אצל קומאן, בסעודיה יותר תחרותי מבהולנד"

מאמן נבחרת הולנד תקף את השחקן שעזב את אייאקס לטובת הכסף הסעודי ("הפרק שלו בנבחרת הסתיים"), ברחוויין עונה: "ארוויח כסף שלא יכולתי לחלום עליו כילד"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 6.9/ספורט1

נבחרת הולנד תפתח את קמפיין ליגת האומות בשבת מול נבחרת בוסניה ושלושה ימים לאחר מכן תארח את גרמניה, ולקראת המשחקים המאמן רונאלד קומאןכהרגלו דיבר בפתיחות על הכל.

קומאן נשאל על ידי הכתבים ההולנדים בנוגע למספר שחקנים שלא נכללים בסגל שלו והפתיע כאשר התייחס למעמדו של סטיבן ברחוויין וסיפק תשובה נחרצת. ברחוויין נמכר מאייאקס לאל איתיחאד הסעודית בעסקה שמוערכת בכ-21 מיליון יורו, וקומאן לא חסך בביקורת בעקבות בחירת שחקן הכנף ללכת אחרי הכסף הגדול: "הוא עזב לערב הסעודית בגיל 26, מעבר שברור שאין לו שום ערך ספורטיבי. הפרק שלו בנבחרת הולנד הסתיים. אם דיברתי איתו על זה? לא, אבל הוא כנראה יודע מה הייתי אומר. הוא יכול היה להישאר באייאקס ואני בטוח שגם שם הוא משתכר היטב. זו לא החלטה שהייתי לוקח בגיל 26".

סטיבן ברחוויין, שחקן נבחרת הולנד. GettyImages
ביקורת קשה מקומאן, ותגובה. סטיבן ברחוויין/GettyImages

הדברים עוררו הדים רבים בהולנד ובעולם הכדורגל, וברחוויין הגיב. "אני אפילו לא רוצה לשחק עבור המאמן הזה יותר", אמר השחקן, ששיחק בעבר גם בטוטנהאם, ובערב הסעודית אמור להרוויח 9 מיליון יורו בעונה, "אני לא אשחק עבור מישהו שמציג אותי כמו שהוא עשה בתקשורת. הוא היה יכול להתקשר אליי, לשמוע את הצד שלי בסיפור. איך הוא יכול להגיד דברים כאלה בלי לדבר איתי?

"אם הוא היה מאמן לאומי מחויב, הוא היה מתקשר אליי קודם. עכשיו הייתי צריך לשמוע את זה מהטלוויזיה. חוויתי גם הרבה רגעים יפים עם המאמן הלאומי, אבל אני מאוכזב ממנו. תמיד התייחסתי בכבוד לזכות לשחק בנבחרת הולנד. אבל תחת המאמן הלאומי הזה, אני כבר לא רוצה לעשות את זה".

כשנשאל אם המעבר שלו לאל איתיחאד היה ממניעים כלכליים בלבד, אמר ברחוויין: "זו הזדמנות פז מבחינת ספורט ומבחינה כספית. זו משכורת שלא יכולתי לחלום להרוויח כילד.אני יכול להבטיח לו (קומאן) שהתחרות בסעודיה גדולה יותר מזו שבהולנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully