וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביזיון בכדורגל הנשים הפך לבדיחה: מה קארין סנדל עשתה בחתונה?

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 10:32

שלוש כדורגלניות של הפועל ת"א עזבו משחק במחצית כדי להגיע לחתונה, הקבוצה נותרה ב-9 שחקניות על המגרש והובסה 6:0, ברשת קטלו בצורה משעשעת את התקרית החריגה. הנהלת הפועל: "מתנצלים"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 6.9/ספורט1

חובבי הכדורגל הישראלי הגיבו בשעשוע לידיעה על התקרית מליגת הכדורגל לנשים, לפיה שלוש שחקניות מהפועל תל אביב נטשו את המשחק במחצית כדי להגיע לחתונה - והקבוצה נשארה במגרש עם תשע שחקניות בלבד והובסה 6:0.

שחקנית נבחרת ישראל בנשים קארין סנדל. אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מבוכה לכולם. סנדל/אתר רשמי, אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל

מדובר במשחק הדירוג בין הפועל תל אביב למכבי כישרונות חדרה במסגרת גביע אתנה. אחת משלוש השחקניות היא קארין סנדל, המוכרת מהיותה פרשנית התאגיד כאן11, והיא גם יו"ר ארגון השחקנים ושחקנית נבחרת ישראל.

יש לציין שהחתונה והעזיבה היו ידועים מראש, ואכן קארין סנדל, שי פרל וזוהר כהן הוחלפו בהפסקה - אבל בגלל פציעות והרחקות וסגל קצר, לאדומות לא נשארו מספיק שחקנים שחקניות בסגל והן נותרו תשע בלבד על המגרש.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

מהנהלת קבוצת הנשים של הפועל תל אביב נמסר: "אנחנו רואים את המקרה במשחק הערב בחומרה רבה. קבוצת כדורגל מקצוענית לא אמורה לנהוג כך, בלשון המעטה. המועדון משקיע משאבים רבים, זמן וכוח אדם בכדי להפוך את קבוצת הנשים לקבוצה מקצוענית והמקרה הזה לא מוסיף כבוד לאף אחד.

"אנו מתנצלים בפני כל מי שמועדון הכדורגל תל אביב יקר ללבו, דבר כזה לא יכול לקרות ואנחנו גם נדאג שלא יקרה. הנושא ייבדק לעומק, נסיק את המסקנות ואם צריך לקבל החלטות קשות, זה מה שיהיה. על כל מי שלובש את הסמל של הפועל תל אביב יש אחריות לנהוג במקצועיות ברמה הגבוהה ביותר - ומי שלא מסוגל לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלנו, פשוט לא יהיה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully