וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 0:1 חלש וחשוב לברזיל על אקוודור, אורוגוואי נפרדה מסוארס

עודכן לאחרונה: 7.9.2024 / 7:57

רודריגו (30) קטע רצף של שלושה הפסדים במוקדמות המונדיאל, הקהל שרק בוז. הסמל הגדול השלים 90 דקות ב-0:0 עם פרגוואי, פרו - קולומביה 1:1

תקציר: ברזיל - אקוודור 0:1/ספורט1

המחזור השביעי במסגרת מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה נמשך הלילה (בין שישי לשבת), ובמוקד נפרדה אורוגוואי מלואיס סוארס עם 0:0 ביתי מול פרגוואי. ברזיל עצרה רצף של שלושה הפסדים עם 0:1 על אקוודור ופרו סחטה 1:1 מקולומביה החזקה.

שחקן נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס. רויטרס
פרידה מאגדה. סוארס/רויטרס

אורוגוואי - פרגוואי 0:0

המשחק הזה עמד כמובן בסימן לואיס סוארס. מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים וסגן מלך ההופעות (אחרי דייגו גודין) ערך את הופעתו האחרונה בנבחרת, וזכה לקבלת פנים מרגשת (כולל הודעה מוקלטת בין היתר מליאונל מסי) ותשואות רמות מהקהל המקומי. הכוכב בן ה-37 פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אך למרות שליטה כמעט מוחלטת של המארחת, היא לא הצליחה להגיע למצבים יוצאי דופן ובכך נקטע לו רצף של שלושה ניצחונות במוקדמות המונדיאל. פרגוואי, מנגד, קטעה רצף של שלושה הפסדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו ב-0:0

תקציר: אורוגוואי - פרגוואי 0:0/ספורט1

ברזיל - אקוודור 0:1

כבר שנים רבות שברזיל לא היתה במצב כה עגום במוקדמות המונדיאל, וגם הפעם הסלסאו שהפסידו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם בקמפיין התקשו מאוד. בסופו של דבר, במשחק הראשון מאז ההדחה ברבע גמר קופה אמריקה, זה הסתיים בניצחון דחוק, אך חשוב מאוד. רודריגו הכריע (30) עם בעיטה שפגעה בשחקן הגנה ונכנסה, אך היכולת שוב היתה חלשה (שלוש בעיטות למסגרת בלבד), ועל כן הקהל הגיב בשריקות בוז בסיום. לאחר הניצחון ברזיל מדורגת במקום הרביעי במוקדמות - שמונה נקודות מארגנטינה המוליכה.

שחקני נבחרת ברזיל לוקאס פאקטה, ויניסיוס. רויטרס
קל זה לא היה. ויניסיוס ופאקטה/רויטרס

פרו - קולומביה 1:1

הפתעה גדולה במפגש הקצוות: סגנית אלופת קופה אמריקה, שנראתה פשוט נפלא בטורניר בארצות הברית ואיבדה רצף של 29 משחקים ללא הפסד מעדה מול נועלת הטבלה, שטרם ניצחה בטורניר ועד הלילה כבשה שער אחד בלבד. אלכס קאיינס (68) כבש למארחת, לואיס דיאס (82) עשה צדק ותרגם את הלחץ כדי להציל נקודה לקולומביאנים.

ביום שלישי בערב המוקדמות יתחדשו, כשקולומביה תארח את ארגנטינה לקרב ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully