וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי גרוע ב-NBA? רודי גובר עונה לשאקיל אוניל: בזה אתה מתעסק?

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 9:50

אחרי המתקפה האחרונה והקטילה של שאק על הסנטר של מינסוטה, גובר מגיב לכוכב העבר: למה אתה מוטרד מההכנסות וההישגים של אדם אחר?

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 6.9/ספורט1

העימות המתמשך בין רודי גובר לשאקיל אוניל הוסיף פרק נוסף אתמול (חמישי) כאשר שאק, כוכב העבר הגדול והאיש שזכה בארבע אליפויות, שוב נכנס חזיתית בסנטר הצרפתי של מינסוטה, הפעם בפודקאסט "GOAT Talk" של בנו מיילס אוניל.

מיילס שאל את אביו מיהו שחקן ה-NBA הגרוע בכל הזמנים. שאק הגיב וטען שזה גובר. "מה עם בן סימונס?", שאל הילד, ושאק ענה ש"גם הוא בטלן".

מיילס ציחקק והתנצל בפני סימונס וגובר לפני ששאק הציע הסבר. "אם תחתום על חוזה של 250 מיליון דולר, תראה לי שאתה שווה 250", אמר שאק. "יש סיבה למה אני הולך מצחיק ולמה אני לא יכול לסובב את הצוואר ולמה אני לא יכול לעשות את זה כי שיחקתי עבור 120 מיליון הדולר שלי. אז יש לך בחורים כמוהו שדופקים את המערכת והם מרוויחים את כל הכסף הזה והם לא יכולים לשחק אז אני לא מכבד בחורים כאלה".

ההערות משכו את תשומת לבו של גובר, שהגיב ב-X."עצוב לראות מישהו שרשם הישגים כמוך שאק, גם בספורט וגם בעסקים, ועדיין מוטרד מהכנסות של אדם אחר ומההישגים שלו. אני מבין את הקטע של הבידור, אבל בניגוד לאחרים, אתה לא צריך את הדברים האלה בשביל להישאר רלוונטי".

אוניל ביקר לעתים קרובות את גובר מאז שזכה בתואר שחקן ההגנה שלה העונה ארבע פעמים וחתם על חוזה לחמש שנים של 205 מיליון דולר בדצמבר 2020. אוניל אמר שגם בגיל 42 הוא יכול היה לרוויח כסף כמו של גובר.
"שתים עשרה נקודות ושמונה ריבאונדים? אני יכול לעשות את זה עכשיו", אמר אוניל, שאף זלזל בכישורי ההגנה של הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully