וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון להפועל ת"א, דדאס מרוצה: "טוב שהראינו חולשות"

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 8:30

האדומים התקשו מאוד נגד ההגנה החזקה של הכוכב האדום בלגרד והפסידו בפעם הראשונה בהכנה. במועדון שומרים על פרופורציות והמאמן יודע: "לראשונה פגשנו קבוצה עם יותר גדול ויותר עומק, הכל לפי התוכנית". בסרביה עוקצים?

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 6.9/ספורט1

הפועל תל אביב רשמה אמש (חמישי) את הפסדה הראשון במשחקי ההכנה לקראת עונת 2024/25 כשנוצחה 82:74 בידי הכוכב האדום בלגרד בסרביה. האדומים, שניצחו עד כה ארבעה משחקים בצורה די נוחה, נתקלו בקבוצת הגנה טובה שיצרה פער דו ספרתי בפתיחה ולא שמטה אותו עד לסיום. ג'ונתן מוטלי היה נקודת האור היחידה של הפועל עם 25 נקודות.

בקבוצה סיפרו אחרי המשחק כי האתגר לשחק נגד קבוצת יורוליג תפס חלק מהשחקנים בהפתעה, וטוב שזה קרה לפני פתיחת היורוקאפ, כשלהפועל מצפה במשחק הראשון משימה לא פשוטה בכלל עם משחק חוץ נגד בדאלונה בספרד.

ג'ו רגלנד שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב כדורסל, אתר רשמי
אתגר ראשון. האדומים/אתר רשמי, הפועל תל אביב כדורסל

"זה היה מסע לטוב לבלגרד עם שני משחקים חזקים", סיכם מאמן הפועל סטפנוס דדאס, "טוב שהראינו היום גם חולשות, הדרך שבה התחלנו את המשחק לא הייתה טובה מאוד, אבל מה שאני יכול לומר שהשחקנים משחקים יותר מדי דקות, חסרים לנו שחקנים, זה נשמע כמו תירוצים, אבל העומס גדול והוא יהיה גדול גם במשחקים הרשמיים. הכל הולך לפי התוכנית".

המאמן היווני הוסיף: "המחצית השנייה שלנו הייתה טובה מאוד, אבל שיחקנו רבע ראשון רע מאוד. זה משחק אימון, וזה לא משנה אם ניצחת או הפסדת, אבל הראינו שאנחנו מסוגלים להתחרות נגד קבוצת יורוליג, שדי בטוח שהיא מועמדת לפלייאוף השנה. יש להם סגל עמוק, זה הפעם הראשונה שפגשנו קבוצה עם גודל יותר משמעותי ועומק יותר משלנו. הכל לפי התוכנית, נצפה שכמה שחקנים יחזרו ויצטרפו, המטרה החודש היא להתכונן למשחק הראשון בגביע ווינר וביורוקאפ. אני מרוצה מהמאמץ של השחקנים, ואם נשמור על הדברים הטובים שעשינו, נסיים עונה טובה".

בסרביה שחררו עקיצה להפועל, וב"blic" המקומי נכתב ש"הכוכב האדום גברה על הפועל העצומה... הכוכב סגרה סיפור כבר במחצית הראשונה כשפתחה פער עצום, ואומנם הפועל הצליחה לצמק, אבל הכוכב ניצחה יריבה רצינית... בברלי, ההחתמה הגדולה מה-NBA, קלע 7 נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully