וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תישאר עם בלם אחד? מיליטאו נפצע בנבחרת ברזיל

הבלם הברזילאי נפצע באימון ויחמיץ את שני משחקי הסלסאו מול אקוודור ופרגוואי, ואולי גם את סוסיאדד ושטוטגרט. אנצ'לוטי יישאר רק עם רודיגר?

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 6.9/ספורט1

שני בלמים בכירים בלבד יש בסגל של ריאל מדריד כרגע: אנטוניו רודיגר ואדר מיליטאו וכעת היא נותרה עם בלם אחד, לפחות לעת עתה. זאת לאחר שמיליטאו נפצע באימון נבחרת ברזיל לקראת משחקי במוקדמות דרום אמריקה לקראת אקוודור ופרגוואי ויחמיץ את שני המשחקים הללו.

הבשורות הטובות מבחינת ריאל הן שככל הנראה לא מדובר בפציעה חמורה במיוחד. בהתאחדות הברזילאית טוענים שמיליטאו "נפצע קלות" ברגלו הימנית, או יותר נכון בירך הימנית וצפי החזרה שלו הוא בין 10 ל-15 ימים.

אדר מיליטאו, ריאל מדריד. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images, GettyImages
יחמיץ את המשחקים הבאים של ריאל מדריד? מיליטאו/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images

מיליטאו מצטרף לאורליין טשואמני, דני סבאיוס ופרלנד מנדי ברשימת הפצועים של ריאל מדריד. כזכור, מיליטאו היה פצוע כמעט בכל העונה או יותר נכון 213 ימים בעונה שעברה, אחרי שסבל מקרע ברצועה הצולבת וראה מבחוץ את קבוצתו זוכה באליפות ובליגת האלופות.

המשחק הראשון של ריאל מדריד אחרי פגרת הנבחרות יהיה נגד ריאל סוסיאדד ב-14.9, משחק שאותו מיליטאו יחמיץ ככל הנראה. שלושה ימים לאחר מכן תפתח אלופת אירופה על מסע ההגנה על תוארה עם משחק נגד שטוטגרט, משחק שגם ממנו הבלם עלול להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully