וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא הכי גרועים בעולם: צפו בניצחון הרשמי הראשון של סן מרינו

התכולים גברו על ליכטשנטיין 0:1 בניצחון השני שלהם בהיסטוריה. ב-205 המשחקים הקודמים הם הפסידו 195 פעמים וספגו 824 שערים

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 6.9/ספורט1

נבחרת סן מרינו הוכרה על ידי אופ"א ופיפ"א ב-1990. מאז ועד היום היא ערכה 205 משחקים בכל המסגרות וניצחה רק פעם אחת: 0:1 נגד ליכטנשטיין באפריל 2004. הערב (חמישי) הנבחרת הכי חלשה באירופה ואחת החלשות בעולם, השיגה את הניצחון השני שלה אי פעם והקורבן שוב הייתה ליכטנשטיין. הפעם זה גם היה במשחק רשמי.

ניקו סנסולי בן ה-19 נכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורגל הסנמרינזי בהופעה הרביעית שלו במדים הלאומיים, כשכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-53. 0:1 לסן מרינו על ליכטנשטיין במשחק ה-206 שלה. ניצחון רשמי ראשון אי פעם. סנסולי עדיין לא נולד בפעם הקודמת שסן מרינו ניצחה משחק כדורגל.

השותפה השלישית של סן מרינו וליכטנשטיין בבית ליגת האומות בליגה ד', היא גיברלטר ואחרי ניצחון רשמי ראשון אי פעם, אולי בנבחרת הכדורגל של המדינה הזעירה מהרי האפנינים יכולים לחלום על נקודות נוספות.

סן מרינו קטעה בצורת ניצחונות של 20 שנה ובינתיים ליכטנשטיין שהפסידה לה, מצויה בעיצומו של רצף עגום משלה; היא מתקרבת ל-4 שנים בלי ניצחון והפעם האחרונה שלה הייתה ב-1:2 נגד לוקסמבורג באוקטובר 2020.

ב-205 המשחקים שלה עד היום, סן מרינו השיגה את אותו ניצחון בודד נגד ליכטנשטיין ב-2004, וגם 9 תוצאות תיקו. היא הפסידה ב-195 משחקים והפרש השערים שלה עד הערב היה 824:33. היום הוא השתפר ל-824:34.

שחקני נבחרת סן מרינו. Jonathan Moscrop, GettyImages
שחקני נבחרת סן מרינו/GettyImages, Jonathan Moscrop

בעוד חמישה ימים סן מרינו תשחק נגד מולדובה במשחק ידידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully