וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת האגדית פרשה וחשפה: "אני בהיריון"

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 7:20

אלכס מורגן בת ה-35, שזכתה עם נבחרת ארה"ב בשני מונדיאלים, הפתיעה את עוקביה באינסטגרם: "זה היה בלתי צפוי, בשבילי המשפחה היא הכול"

מחוץ לקווים, 5.9/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

אלכס מורגן היא אחת הכוכבות הגדולות ביותר של נבחרת הנשים של ארה"ב בכדורגל. אמש (חמישי) הכדורגלנית בת ה-35 הודיעה על פרישה מכדורגל ואז הטילה פצצה כשחשפה: אני בהיריון.

"נתתי את הכל לספורט הזה, ומה שקיבלתי בתמורה היה יותר ממה שהייתי יכולה לחלום עליו," כתבה מורגן בהתרגשות באינסטגרם. "הצלחה עבורי מוגדרת על ידי לעולם לא לוותר ולתת את הכל, ואני עשיתי בדיוק את זה. אני נותנת את הכל בכל יום על המגרש, ועשיתי את זה."

מורגן אמרה שהיא לא רק נתנה את הכל על המגרש, אלא גם מחוצה לו... דרך הדחיפה שלה לצמיחת הספורט הנשי, המאמצים העסקיים שלה, וכמובן, היותה אם.

אלכס מורגן נבחרת הנשים של ארצות הברית. GettyImages
ארה"ב תתגעגע אליה. אלכס מורגן/GettyImages

"הדבר הזה היה בלתי צפוי לחלוטין, אנחנו כל כך מאושרים," היא הוסיפה. "בשבילִי, משפחה היא הכל, לא הייתי כאן בלי בעלי ובלי משפחתי, המעודדים והמדרבנים והמגיבים והתומכים בי ומקריבים את עצמם בשבילי, ב-15 השנים האחרונות כספורטאית מקצוענית".

מורגן הייתה חלק מרכזי בנבחרת הלאומית של ארה"ב בין השנים 2010-2024. היא שימשה כקפטן ועזרה לנבחרת שלה לזכות בשני מונדיאלים ובמדליית זהב אולימפית בשנת 2012.

מורגן, שנעדרה מסגל ארה"ב באולימפיאדה האחרונה הוסיפה: "אני רק רוצה להודות לאוהדים על התמיכה המתמדת שלהם בנו, על השימוש בדברים שאנחנו אומרים ועל הגדלת ההשפעה שלהם", היא אמרה. "להיות שם, להופיע יום אחר יום. לתמוך לא רק בקבוצות ששיחקתי בהן, אלא גם בשחקנית ובבן האדם שאני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully