וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבל מתנה ואמר תודה: שער ניצחון מפתיע למילסון בגאנה

אקס מכבי תל אביב כבש בדקה ה-93 והעניק לאנגולה 0:1 בחוץ במוקדמות אליפות אפריקה. אסנטה שותף ב-0:5 של הולנד הצעירה

שער הניצחון של מילסון במדי נבחרת אנגולה, נגד נבחרת גאנה/יוטיוב

שחקן מכבי תל אביב עד ממש לא מזמן, מילסון, כבש הערב (חמישי) שער ניצחון דרמטי שהעניק לאנגולה 0:1 מפתיע בגאנה. הנבחרות נפגשו במחזור הראשון בבית ו' במוקדמות אליפות אפריקה וגאנה עלתה לכר הדשא בקומאסי כפייבוריטית ברורה - אבל הפסידה.

מילסון שנמכר ממכבי תל אביב לכוכב האדום בלגרד בתום סאגה מתמשכת, נכנס כמחליף בדקה ה-76 והבקיע את שער הניצחון בדקה ה-94; בלם ראיו וייקאנו ונבחרת גאנה, עבדול מומין, נכשל בניסיון הרחקה ולמעשה מסר למילסון, שבעט מקרוב פנימה. שואו ששיחק במכבי חיפה בעונה שעברה, שיחק 75 דקות באנגולה.

טייריס אסנטה נכנס כמחליף בדקה ה-81, בניצחון הקליל של הנבחרת הצעירה של הולנד, 0:5 נגד הנבחרת הצעירה של צפון מקדוניה. לשחקן מכבי תל אביב זו הייתה הופעה שנייה בנבחרת הצעירה של הולנד. האורנג' עם מאזן מושלם של 8 ניצחונות מ-8 משחקים (הפרש שערים 2:26) והם קרובים מאוד להבטחת העפלה אוטומטית ליורו.

עוד במוקדמות אליפות אפריקה: סמביניה (בני ריינה) וז'ארדל (עירוני קרית שמונה) נכנסו כמחליפים ב-0:1 של גינאה ביסאו נגד אסוואטיני. הבלם נכנס בדקה ה-64, החלוץ נכנס בדקה ה-75. ז'אניו ביקל ישב על הספסל של גינאה ביסאו ולא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully