וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "אנחנו מזוכיסטים". לבקוביץ': "מהעצירות הגדולות בקריירה"

הפועל תל אביב גירדה 1:2 נגד רמת השרון בחוץ, השוער הציל בדקה ה-94. המאמן: "לפעמים הצעירים מתבלבלים וצריך לאפס אותם"

מחוץ לקווים, 5.9/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב שוב ספגה לקראת הסיום ושוב איבדה יתרון, אבל הערב (חמישי) גם ידעה לכבוש פעם נוספת וחגגה ניצחון ראשון העונה בליגה הלאומית - 1:2 בחוץ על הפועל ניר רמת השרון. רן בנימין הבקיע את השער המכריע בדקה ה-85 ורובי לבקוביץ' סיפק הצלת ענק בתוספת הזמן כדי לאפשר למסאי דגו לשחרר אנחת רווחה אחרי פתיחת עונה מלחיצה. האדומים נמצאים זמנית במקום החמישי בליגת המשנה, מרחק חמש נקודות מהמוליכה המפתיעה הפועל כפר שלם שמחזיקה במאזן מושלם.

דגו אמר בסיום: "אנחנו קבוצה מזוכיסטית. בחצי הראשון הייתה שליטה שלנו, הגענו למצבים כבשנו... ואז כמו בשני המשחקים הקודמים, שוב פתחנו את המחצית השנייה בהססנות, בחשש כזה. רמת השרון קיבלה ביטחון וספגנו שער קל, שוב מהתקפת מעבר...".

המאמן המשיך: "בתוך המועדון אין שום לחץ. נבנתה קבוצה חדשה, צריך לתת לה את הזמן, לא ציפיתי שנרקוד על המגרש. במועדון כמו הפועל תל אביב, את הקהל לא מעניין איפה משחקים, ליגת העל, ליגה לאומית... יש לחץ מהיציעים. זה לחץ טוב ואני אוהב את זה, אבל יש פה צעירים שירדו ליגה בעונה שעברה והביטחון שלהם נפגע".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם רן בנימין. דני מרון
התפרצות רגשות בגרונדמן/דני מרון

על הסגל והרכש אמר דגו: "יש פה בסיס טוב, יש 10 ימים עד המשחק הבא, נמשיך לעבוד ולהתחבר. גוראן אנטוניץ' נתן תוספת טובה במנהיגות שהייתה חסרה. אנחנו מדברים, תמיד נרצה לצרף שחקנים איכותיים אבל כרגע זה הסגל ואני מאוד מאמין בו".

רן בנימין היה שחקן חשוב בהפועל תל אביב בליגת העל, אבל בלאומית הוא ממעט לשחק. הערב הוא נכנס כמחליף וכבש שער ניצחון יפה. המאמן אמר: "אני רואה את השחקנים באימונים ומקבל את ההחלטות. עשיתי שיחה אישית עם רן, הוא היה קצת מבולבל, זה קורה עם שחקנים צעירים ולפעמים צריך לאפס אותם. אני מאוד שמח בשבילו, הוא נכנס, עזר לקבוצה וכבש שער מדהים".

על הליגה הלאומית: "אימנתי בליגה הזו שש שנים והיא לא השתנתה. אם אתה בא טיפה יהיר, תשלם ביוקר. אסור לעזוב את המשחק לרגע כמו שקרה לנו במחצית השנייה. יש פה קבוצות טובות, שחקנים טובים, מאמנים טובים".

על משפחת ספרא: "הם מעורבים, הם תמיד נותנים את המילים הטובות - גם אחרי שני המחזורים הראשונים. הם באו לעשות טוב ורוצים לעזור לקבוצה".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב, מסאי דגו, עם הצוות שלו. דני מרון
"בלאומית אם אתה בא יהיר, אתה משלם ביוקר". דגו/דני מרון

רובי לבקוביץ' שסיפק הצלה ענקית בדקה ה-94: "זו באמת אחת ההצלות הזכורות בקריירה, לא כל משחק אפשר להציל כזה כדור. אני שמח שזה תרם ונתן לנו שלוש נקודות סופר-חשובות. לי יש חלק חשוב בהורדת הלחץ מהשחקנים. יש פה סגל צעיר, סופר-מוכשר. שחקנים ברמה מאוד גבוהה. המועדון חווה טראומה, זה לא עוד מועדון שיורד ליגה. כשמגיעים למגרש, עם הקהל וכל מה שהוא חווה, הדברים הולכים קצת יותר קשה, אבל עם ההצלחות והניצחונות הדברים יילכו יותר טוב. היכולת היא טובה. להוציא את המשחק מול הפועל פתח תקוה, הצגנו יכולת באמת טובה מתחילת גביע הטוטו ועד היום. כשהכדור ייכנס לנו יותר בקלות, הדברים יזרמו יותר וזה גם ייתן ביטחון למשחק ההגנה. אני רואה שיפור במשחקים האחרונים, גם היום, ומאוד אופטימי להמשך. זה אולי לא מה שציפינו מבחינת קצב צבירת הנקודות, אבל אני מרוצה מהיכולת ומבין שצריך לעשות התאמות ושינויים קלים".

על החזרה להפועל תל אביב: "החיבור שלי לקהל הוא מדהים, זכור עוד מהעונה הקודמת שלי. אני מאוד אוהב את המועדון, זה לא סוד. אני מאושר לחזור ולסגור את המעגל הזה. בעונה שעברה שיחקתי יותר מחצי עונה במכבי פתח תקוה. לא היה פשוט לרדת לספסל, זה לא משהו שחוויתי בקריירה שלי. נוצרה סיטואציה שהקבוצה ספגה ולא הצליחה לנצח. עשו שינוי, זה עבד, הקבוצה הצליחה ואלה דברים שקורים. לא חוויתי עונה קשה".

על סרט הקפטן: "זו הייתה החלטה של מסאי, אני מאוד מעריך את זה. כבוד ענק ואחריות גדולה להיות קפטן של הפועל תל אביב, במיוחד בסגל כזה עם הרבה שחקנים צעירים".

המשך המחזור השלישי בליגה הלאומית (שני, 19:00):

מכבי יפו - הפועל רמת גן
בני יהודה - מכבי הרצליה
הפועל רעננה - הפועל אום אל פאחם

המשחק בין הפועל פתח תקוה למ.ס. כפר קאסם נדחה בשל זימון שחקנים לנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully